حسین تراب پور

پیشکسوت استقلال گفت: اگر قرار باشد این فصل هم استقلال قهرمان نشود پس چه زمانی باید این اتفاق رخ بدهد؟

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین ترابپور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال با اتمام مسابقات لیگ برتر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* عملکرد استقلال در لیگ هجدهم؟

استقلال فصل گذشته را با فراز و نشیب فراوانی به پایان برد. واقعیت این است که ناکامی در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا فصل را به کام آبی‌ها تلخ کرد. استقلال سالهای زیادی است که قهرمان نشده و اگر قرار باشد این فصل هم قهرمان نشود پس چه زمانی باید این اتفاق رخ بدهد.

* حضور در لیگ قهرمانان آسیا؟

اوج ناکامی آبی‌ها را باید در آسیا دانست. متأسفانه در ابتدای این مسابقات آنقدر بد نتیجه گرفتیم که نتایج خوب تیم در هفته‌های پایانی هم نتوانست باعث صعود به مرحله بعدی شود. در واقع استقلال تنها در هفته‌های پایانی نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفت و توانست مزد این نتایج خوبش را با گرفتن سهمیه آسیا بگیرد. هواداران استقلال از طولانی شدن ناکامی‌های این تیم خسته شده‌اند و عصیانگری‌های آنها هم به همین دلیل است. تاکنون سابقه نداشته آبی‌ها اینقدر طولانی از قهرمانی دور مانده باشند.

* احتمال حضور مربی خارجی در تیم برای فصل آینده؟

باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید تعلل کرده و این اتفاق تا الان هم دیر شده. است مربی جدید هم که حتماً شناختی از بازیکنان ندارد و اینجا نقش کمیته فنی و دستیاران به خصوص فرهاد مجیدی بسیار پررنگ خواهد شد. چرا که انتخاب بازیکن باید زیر نظر این افراد صورت بگیرد.

 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار