آندره آ استراماچونی

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: می خواهیم با استقلال پس از چند سال ناکامی قهرمان لیگ برتر شویم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، در پی اعلام آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و 43 ساله با قراردادی 2 ساله هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده گرفت. بر این اساس وی مصاحبه‌ای با سایت کالچو مرکاتو انجام داده که در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه را می‌خوانید.

* استقلال در آسیا باشگاه مهمی است

استقلال یکی از مهمترین باشگاه‌های آسیا است و آن ها می‌خواهند پس از 6 سال ناکامی قهرمانی لیگ برتر را بدست آورند. آن‌ها در لیگ داخلی امسال سوم شدند و در لیگ قهرمانان آسیا هم در مرحله گروهی کنار رفتند و به دنبال کسب عملکرد بهتر در فصل آینده هستند. شور و شوق هواداران فوتبال در ایران زیاد است و در دربی (دیدار استقلال و پرسپولیس) جای خالی در ورزشگاه آزادی وجود ندارد.

* نزدیک بود مربی یک تیم در سری آ شوم

در ایتالیا به حضور در یک تیم از سری آ نزدیم بودم اما خیلی مذاکرات طولانی شد و در نهایت تصمیم گرفتم به تیم استقلال بروم و سومین تجربه خارج از کشور خود را پس از حضور در تیم‌های پاناتینایکوس یونان و اسپارتاپراگ جمهوری چک را بدست آورم و خوشحالم در 43 سالگی به اندازه کافی خوش شانس هستم که با چالش هایی روبرو شوم که می تواند من را به عنوان یک مرد و به عنوان مربی رشد دهد.

* ابتدا پیشنهاد خطیر را نپذیرفتم

خطیر مدیر ورزشی استقلال به دنبال یک سرمربی جوان و باتجربه بود و با اولین تماسی که با من داشتند درباره هدایت استقلال متقاعد نشدم و این پیشنهاد را نپذیرفتم. در ادامه پس از مدتی تصمیم گرفتم  از افراد ایتالیایی از جمله خولیو ولاسکو که سابقه کار در ایران را داشتند، در خصوص کار در این کشور را بپرسم و آن‌ها به من اطمینان خاطر دادند.

* هنوز نقل و انتقالات استقلال کامل نیست

در حال حاضر تیم استقلال کامل نیست و من قصد دارم از سه سهمیه خارجی تیم استفاده کنم، دوست دارم بازیکنانی از ایتالیا به استقلال بیاورم، به خصوص بازیکنانی که آن‌ها را خوب می‌شناسم.

*  آماده چالشی جدید هستم

به همراه همسر و دو فرزندم به ایران خواهم آمد. زبان ایتالیایی من و اینکه اغلب بازیکنان استقلال در زبان انگلیسی هم مسلط نیستند، می‌تواند برایم چالش برانگیز باشد اما برای حضور در ایران آماده ام و استقلال یک ایتالیایی را برای بازگشت به دوران قهرمانی انتخاب کرده است. 

اخبار باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

اولین واکنش استراماچونی بعد از امضای قرارداد با استقلال/ فرصت با پرستیژی نصیبم شد

انتظار به پایان رسید؛ آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال شد!

ادعای خبرگزاری تسنیم: استراماچونی با استقلال دو ساله بست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار