صمد مرفاوی

سرمربی سابق و پیشکسوت استقلال گفت: باید یک دستیار ایرانی در کنار استراماچونی قرار بگیرد تا او بتواند اطلاعات کامل‌تری از فوتبال ایران و بازیکنان استقلال به دست آورد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی سرمربی سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا، ضمن آرزوی موفقیت برای آندره استراماچونی و ناراحتی از عدم دعوت از او برای حضور در مراسم معارفه سرمربی جدید عنوان کرد اگر از او دعوت هم می شد در مراسم حضور پیدا نمی کرد!

 

* لزوم شناخت استراماچونی از بازیکنان

استقلال در مرحله حساسی قرار دارد و به تازگی سرمربی خود را شناخته است و استراماچونی باید از بازیکنان تیمش به شناخت کامل برسد.

* لزوم حضور دستیار ایرانی در کادرفنی استقلال

استراماچونی یک مربی ایتالیایی است که شناخت زیادی از فوتبال ایران ندارد و باید یک دستیار ایرانی در کنار او قرار بگیرد تا بتواند اطلاعات کامل‌تری را از فوتبال ایران و بازیکنان استقلال به دست آورد.

* مقامی در شان نام استقلال

من همواره استقلالی بوده‌ام و آرزو دارم تیم محبوبم بعد از چند سال در لیگ برتر به موفقیت رسیده و مقامی در شأن نام بزرگ استقلال به دست آورد.

* مشکل پروپجیچ و بازیکنان خارجی

مهمترین مشکل و معضل این روزهای استقلال پروپجیچ است که این احتمال دارد برای این باشگاه محرومیت‌هایی را به همراه داشته باشد و امیدوارم مشکل این بازیکن خارجی حل شود تا دودش به چشم استقلال نرود. این مشکلی است که سال‌ها است فوتبال ایران و استقلال با آن گریبان هستند و مربوط به امروز و دیروز نیست. واقعاً نمی دانم باشگاه استقلال بر چه اساسی بازیکنانی را به خدمت می‌گیرد که بعدها نمی‌تواند پول آنها را پرداخت کند.

* فصل نقل و انتقالات و استقلال

هنوز فصل نقل و انتقالات برای استقلال به پایان نرسیده است و مسئولان این تیم باید چند بازیکن بزرگ و باتجربه به خدمت بگیرند که در شرایط سخت بتواند به این تیم کمک کند.

* دلیل عدم حضور در مراسم معارفه استراماچونی

برای نشست معارفه استراماچونی از من دعوت نشد تا در این مراسم حضور داشته باشم و شاید این اتفاق هم رخ می‌داد من حضور پیدا نمی‌کردم اما آنهایی که باید بدانند چه افرادی برای استقلال زحمت کشیده‌اند به خوبی از این مساله آگاه هستند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار