محمد مومنی

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: همه مربیان موظف به اجرای قوانین هستند و همان طور که من باید به باشگاه استقلال پاسخگو باشم آنها نیز باید به من جواب بدهند.

   

 به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی مدیر آکادمی باشگاه استقلال درگفت وگو با خبرگزاری ایرنا، عنوان کرد به دنبال هماهنگی با افکار و اندیشه های استراماچونی برای رشد و پیشرفت آکادمی باشگاه هستیم.


* جلسه هماهنگی آکادمی با استراماچونی برگزار می شود

عصر امروز جلسه‌ای را با آ ندره آ استراماچونی برگزار خواهیم کرد تا پیرامون تعامل آکادمی باشگاه استقلال با تیم بزرگسالان به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

*بازیکنان تیم های پایه باید از تفکرات استراماچونی شناخت داشته باشند

استراماچونی سرمربی استقلال است و باید با اندیشه و افکار تاکتیکی او آکادمی استقلال را هماهنگ کنیم. در آینده بازیکنان تیم‌های پایه‌ای در تمرینات بزرگسالان حضور پیدا می‌کنند و باید از تفکرات این مرد ایتالیایی شناخت کافی داشته باشند.

* استراماچونی از تجربه کافی برخوردار است

استراماچونی به ایران‌ آمده است تا استقلال را به سمت موفقیت رهنمون سازد و این اتفاق با حمایت کادر مدیریتی استقلال شدنی است. او در فوتبال ایتالیا و تیم اینترمیلان مربیگری کرده و از تجربه کافی برخوردار است.

* استقلال در شرایط حساسی قرار دارد

استقلال در برهه و شرایط حساسی قرار دارد و همه مجموعه استقلال باید از این تیم حمایت کنند تا بتواند به موفقیت‌های بزرگ برسد.

* نوازی باید به من پاسخگو باشد

اختلاف نظری که با محمد نوازی به وجود آمده بود از سوی باشگاه استقلال برطرف شد، اما همه مربیان موظف به اجرای قوانین هستند و همان طور که من باید به باشگاه استقلال پاسخگو باشم آنها نیز باید به من جواب بدهند.

* اهداف و برنامه های آکادمی تا حد زیادی اجرایی شد

روند پیشرفت آکادمی استقلال به سرعت در حال طی شدن است. اهداف و برنامه‌هایی که تا این جای کار داشتیم تا حد بالایی اجرایی شده است.

اخبار رسمی استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار