علی دشتی

هافبک نفوذی جدید استقلال گفت: برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده ام.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی دشتی از جمله خریدهای جدید استقلال است که به تازگی و در لیگ نوزدهم پیراهن تیم را بر تن خواهد کرد، در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره تجربه حضور در استقلال صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* تجربه حضور در استقلال؟

استقلال متفاوت از تجربه های قبلی من است و کسی که استقلال را انتخاب می کند باید همه چیز از جمله هواداران پر شمار و انتظارات آنها را در نظر بگیرد. برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده ام.

* تجربه کار با استراماچونی؟

ایشان مربی بسیار خوب و سطح بالایی هستند و مربی بدنسازی بسیار خوبی داریم. بازیکنان فهمیدند که کادرفنی خوبی داریم و با ایشان مطمئنا اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. او در تمرینات بسیار خوش اخلاق است و اعضای کادرفنی نیز با بازیکنان رابطه خوبی را ایجاد کردند. فعلا تمرکز کار تیم روی مسائل بدنی و آمادگی بدنی است و امیدوارم روند خوبمان در تمرینات را ادامه دهیم.

* گلزنی در دیدار دوستانه روز دوشنبه؟

بازی دوستانه در فصل بدنسازی واقعا سخت است زیرا بدن ها آماده نیست. از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم زیرا هنوز هماهنگ نیستم و البته همه تیم فشار بدنی زیادی را تحمل می کنند. امیدوارم بتوانم در لیگ برتر و مسابقات اصلی خیلی زود گلزنی کنم. می دانم که در استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند و حضور بازیکنان خوب در یک پست می تواند به پیشرفت بسیار کمک کند.

* صحبت پایانی؟

همه تیم و اعضای کادرفنی تلاش می کنند تا فصل خوبی را برای باشگاه و هواداران رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث خوشحالی آنها شود.

    

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار