مسعود ریگی

هافبک جدید استقلال گفت: آندره‌آ استراماچونی جدیت و مسئولیت‌پذیری خاصی در کارش دارد و من این موضوع را دوست دارم، چون به من انگیزه می‌دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود ریگی هافبک استقلال که به تازگی و در لیگ نوزدهم پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد در حاشیه تمرین امروز(سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* از حضور در استقلال خوشحالم

خوشحالم که به تیم بزرگ، محبوب و پرافتخارِ استقلال آمدم و امیدوارم که امسال بتوانیم سال خوبی را رقم بزنیم و برای ما همراه با کسب جام باشد. مطمئناً همه‌ی تلاش‌مان را برای موفقیت استقلال خواهیم کرد.

* آرزویم بازی کردن در تیم بزرگی مثل استقلال بود

به محض اینکه پیشنهاد باشگاه استقلال به دستم رسید این پیشنهاد را قبول کردم، چرا که همیشه آرزویم بازی کردن در تیم بزرگی مثل استقلال بوده است. خوشحالم که در استقلال هستم و دارم تمام تلاشم را می‌کنم و فکر می‌کنم مربیان نیز از تلاش‌هایم راضی هستند. امسال هدف‌های بزرگی دارم و این قول را به هواداران می‌دهم تا تمام تلاشم را برای استقلال به کار ببندم. ما همه بازیکنان این قول را می‌دهیم تا برای کسب جام همه تلاش‌مان را بکنیم.

* آندره‌آ استراماچونی به من انگیزه می‌دهد

آندره‌آ استراماچونی جدیت و مسئولیت‌پذیری خاصی در کارش دارد و من این موضوع را دوست دارم، چون به من انگیزه می‌دهد. همه بازیکنان و مربیان در تمرینات جدی هستند و این باعث می شود تا به انگیزه من اضافه شود. آنقدر در تمرینات خسته می‌شویم که وقتی به خانه می‌رویم فقط غذا می‌خوریم و می‌خوابیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار