اظهارات مهدی تاح و امیرحسین فتحی

با بازخوانی مصاحبه‌های مدیرعامل استقلال و رئیس فدراسیون فوتبال مشخص می‌شود، این دو، سال گذشته به صراحت از پرداخت مطالبات پروپجیچ سخن گفتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرونده پروپجیچ بازیکن سابق باشگاه استقلال هنوز در فیفا باز است و مسئولان این تیم به دنبال جور کردن پول و پرداخت طلب او هستند. حتی طبق گفته مدیران استقلال، ناکامی آنها در فصل نقل و انتقالات در خصوص از دست دادن اللهیار صیادمنش و آیاندا پاتوسی مربوط به طلب همین بازیکن می شود و به نوعی 2 بازیکن آبی پوشان قربانی طلب پروپجیچ شده اند.

اما 23 شهریور 1397 مهدی تاج حرف دیگری زده بود. رئیس فدراسیون فوتبال ایران 10 ماه پیش روی خط شبکه ورزش آمد و گفت:

اگر بگویم هیچ تهدیدی شاید درست نباشد ولی مطمئنا در پرونده خارجی ها خیالمان راحت شده است. آخری هم مربوط به پروپجیچ در استقلال بوده که راضی شده بود 30 هزار دلار بگیرد ولی این رقم به او پرداخت نشده و در نهایت 2 روز پیش باشگاه استقلال 360 هزار دلار به او پرداخت کرده است.

یعنی بازیکنی که با ۳۰ هزار دلار راضی بود رضایت بدهد نهایتا 360 هزار دلار گرفت. در واقع اینگونه خسارت ها را هم داده‌ایم. هر دو باشگاه(استقلال و پرسپولیس) هم باید بدانند اگر بازیکنی را جذب می‌کنند باید حتما بدهی او را پرداخت کنند.

در همان روز نیز امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای از حل مشکل مشکل این بازیکن گفته بود:

ما در این زمینه کارهای لازم را انجام دادیم و با فدراسیون هم هماهنگ کردیم و مطمئناً خطری ما را تهدید نمی‌کند. به هر حال باشگاه باید این مبلغ را به این بازیکن پرداخت کند و قرار شده که فدراسیون از حسابی که ما در AFC داریم این طلب را به پروپجیچ پرداخت کند. 

این‌گونه نیست که پول ما بلوکه شده باشد بلکه ما به خاطر انتقال پول دچار مشکل هستیم. در این زمینه با فیفا هم مکاتباتی صورت گرفته و از محل حساب باشگاه پول به حساب بازیکن مورد نظر واریز خواهد شد. مشکل این بازیکن هم حل شده و ما بحثی در این زمینه نداریم، خیال هواداران راحت باشد که مشکلی ما را تهدید نمی‌کند. امیدوارم آنها شاهد بازی‌های خوب استقلال باشند و روزهای خوبی را با یکدیگر تجربه کنیم. 

به گزارش استقلال نیوز، حال مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال باید در این خصوص شفاف سازی کنند که چگونه می شود 10 ماه قبل از حل شدن مشکل می گویند و حالا بازهم درگیر آن مشکل هستند.

 

شبکه اجتماعی ورزشی طرفداری

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: حتما به CAS شکایت خواهیم کرد؛ هواداران نگران بدهی ها نباشند

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1398-04-25 07:36
این برگشت تاریخی به سابقه صحبت ها و مصاحبه ها اقدامی بسیار عالی و ارزشمند است تا با مقایسه با اقدامات و حرفهای فعلی برخی افراد، دروغها و مواضع خائنانه آنها و نقشه های مافیای لنگ برای زمین زدن استقلال برای ما هوداران استقلال که به مرور ایام ، این موارد را فراموش می کنیم ،بسیار روشنگر است . ضمن تشکر از سرکار خانم ملکی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار