هادی شکوری

سرمربی تیم جوانان استقلال گفت: از این هفته لیگ برای ما شروع شد و تیم ما پتانسیل صعود به رده های بالای جدول دارد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، هادی شکوری سرمربی تیم جوانان استقلال در اولین گام موفق شد در دربی به پیروزی برسد. وی در خصوص برد دربی در گفت‌‌وگو با سایت رسمی باشگاه، صحبت هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

  

* برتری در دربی جوانان؟

برد ما برای بازیکنان از نظر معنوی ارزشی زیادی داشت. زمان کمی داشتیم و بیشتر تلاش کردیم روحی و روانی با تیم کار کنیم و بیشتر آموزش های ما ذهنی بود. بازیکنان ما باهوش و با غیرت هستند و توانستند 30-40 درصد خواسته های ما را انجام دهند اما مزد تلاش خود را گرفتند. بعد از 10 نفره شدن روی ما فشار آمد اما بازیکنان با غیرت بازی کردند و به آنها گفتم هر کدام باید به اندازه دو نفر در زمین تلاش کنیم.

* شروع کار مربی گری با برد دربی؟

دربی همیشه در همه رده ها مهم است و خوشحالم گام اول را در مربی گری با برد در دربی شروع کردم و این موضوع برای من به یادگار خواهد ماند. تیم با ایده آل های من فاصله دارد و من 10 روز است که آمدم. زمان داریم و باید با گذشت زمان تاکتیک مد نظر خود را پیاده کنیم. از کادر قبلی تشکر می کنم که تیم را جمع کردند و ما تلاش می کنیم با تمرین مشکلات را حل کنیم. هفته قبل یازده بازیکن داشتیم و یک بر صفر شکست خوردیم و من حضور نداشتم. از این هفته لیگ برای ما شروع شد و تیم ما پتانسیل صعود به رده های بالای جدول دارد.

* وضعیت تیم بزرگسالان استقلال؟

تغییر و تحولات زیادی در تیم صورت گرفته است و تیم نیاز به زمان دارد. استقلال در سال های اخیر در یارگیری بد شانس بوده اما امیدوارم به تیم و امسال می تواند موفق باشد. هواداران در سال های اخیر اذیت شدند و امیدوارم خریدهای جدید هر چه سریعتر با تفکرات سرمربی وفق پیدا کنند تا تیم بتواند به موفقیت مورد نظر هواداران برسد.

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار