هادی مباشری

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: تلاش می‌کنیم پول طلبکارانی که حکم توقیف اموال باشگاه را گرفته‌اند را در مرداد ماه پرداخت کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره بدهی باشگاه استقلال به بازیکنان و مربیان پیشین خود و اینکه چه راهکاری برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش دارد، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* بدهی باشگاه استقلال به بازیکنان و مربیان پیشین؟

باید تا 10 شهریور ماه بدهی‌های خود را پرداخت یا با طلبکاران صلح کنیم، همان کاری که سال گذشته انجام دادیم. در صورتی که موفق به انجام این کار نشویم، کارت بازی بازیکنان صادر نخواهد شد.

* طلب افرادی چون آندرانیک تیموریان، حنیف عمران‌زاده و امیر قلعه‌نویی؟

در رابطه با تیموریان حق با اوست. رقم طلب تیموریان پایین بود و باید پرداخت می‌شد، اما هر بار که قصد پرداخت طلب‌ها را داشتیم، هزینه دیگر و مضاعفی برای باشگاه پیش می‌آمد. اینطور نبود که باشگاه نخواهد بدهی‌ها را بدهد. از قلعه‌نویی و عمران‌زاده هم تشکر می‌کنیم که تا امروز سعه صدر به خرج داده‌اند. برخی از افراد بدهی‌های خودشان را نصف کرده و به باشگاه کمک کردند.

* سایر بدهی‌های باشگاه؟

برخی از بدهی‌ها مربوط به بازیکن و مربی است و برخی نیز افراد حقیقی هستند. به عنوان مثال یکی از طلبکاران پول دستی به باشگاه داده بود و اکنون پولش را می‌خواهد.

* پول دستی چه زمانی به باشگاه داده شده است؟

این بدهی‌ها را به فرد خاصی نسبت نمی‌دهیم، چون هر مدیری آمده بالاتر از سقف بودجه هزینه نکرده، بلکه بدهی روی بدهی آمده و پرداخت نشده است. بنابراین، بحث بدهی دوران فتح‌الله‌زاده، افشارزاده یا ... نیست.

* توقیف حکم اموال از سوی دو بازیکن پیشین استقلال؟

این افراد با باشگاه راه آمده‌اند و با وجود اینکه یکی از آنها سه بار حکم توقیف اموال گرفته، اما قصد کنار آمدن با باشگاه را دارد. سعی می‌کنیم در مردادماه پول‌شان را بدهیم تا از خجالت آنها خارج شویم.

* بدهی باشگاه به این افراد چقدر است؟

نزدیک به 10،15 نفر هستند که از باشگاه طلب دارند که مجموع این طلب‌ها 5 میلیارد تومان است. سعی می‌کنیم با رایزنی با فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و طلبکاران راهی برای پرداخت بدهی‌ها پیدا کنیم. منتظر رسیدن نقدینگی به باشگاه هستیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار