شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال از نداشتن بازیکن بزرگ ضربه خواهد خورد زیرا بازیکنان جوان باید از یک بازیکن حرف شنوی داشته باشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال و تغییرات پرتعداد این تیم،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* به نظرتان مشخص نبودن زمان شروع لیگ برتر مشکل ساز نیست؟

این اتفاق تنها در فوتبال ما رخ می دهد و تیم هایی که در زمان مقرر تمرینات خود را شروع کرده اند متضرر خواهند شد.اکثر تیم های لیگ برتری برنامه ریزی دقیق را برای خود داشتند، زمان برای تمرینات بدنسازی، کارهای تاکتیکی و بازی های تدارکاتی همه اینها برای این بود که یک تیم بتواند با آمادگی کامل راهی لیگ شود. اما این وقفه ها سرمربیان لیگ را دچار سردرگمی کرده و آنها حق دارند نسبت به این موضوع معترض باشند بنابراین سازمان لیگ باید هر چه زودتر زمان دقیق بازی ها را اعلام کند تا تیم ها هم از این بلاتکلیفی بیرون بیایند.

* قبول دارید استقلال خلاء بازیکن بزرگ را حس می کند؟

امسال تقریباً استقلال فاقد بازیکنان بزرگ است و این اتاق خوبی برای این تیم نیست. هر ساله شاهد بودیم که آبی پوشان چند بازیکن بزرگ داشته که جوانان تیم از آنها حرف شنوی داشتند که این بازیکنان بزرگی ارتباط و تعامل خوبی بین بازیکنان جوان و کادر فنی بودند اما امسال و برای شروع لیگ نوزدهم تقریباً چنین شرایطی در استقلال وجود نخواهد داشت و امیدوارم برای این مشکل، یک راهکار خوب پیدا شود تا استقلال با داشتن دو یا سه بازیکن بزرگ کارش را آغاز کند.

* خریدهای جوان استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

بازیکنان جوان باید بدانند به کدام تیم آمده و چه پیراهنی را بر تن می کنند آنها باید خود را از حاشیه ها دور کرده و تمام تمرکزشان این باشد که با ارائه بازی های خوب در استقلال موفق باشند. زیرا استقلال و پرسپولیس ویترین فوتبال کشور ما هستند و اگر این جوانان خوب باشند مطمئناً خیلی زود به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.باید به جوانان مان بها دهیم، آنها آینده فوتبال ما هستند و اگر در راه درست گام بردارند مطمئن باشید حرف های زیادی در آینده برای گفتن خواهند داشت.

* به هواداران استقلال حق می دهید امسال فقط قهرمانی بخواهند؟

طرفداران استقلال همیشه منطقی و عاشق تیم شان هستند. ۶ سال است که آبی پوشان به قهرمانی در لیگ دست پیدا نکرده و حالا هواداران دوست دارند استراماچونی این سنت را شکسته و در پایان لیگ نوزدهم استقلال را قهرمان کند. اگرچه کار سختی برای استراماچونی در پیش است اما با شناختی که از او پیدا کرده ایم او یک مربی حرفه ای است ولی هواداران هم باید به او اجازه دهند که با آرامش کارش را انجام دهد مطمئناً استراماچونی هم می داند که به چه تیمی آمده است و هوادارانش چه انتظاراتی دارند اما به طور حتم اگر استراماچونی نتواند در فصل اول حضور در فوتبال ایران استقلال را به قهرمانی برساند برای فصل دوم این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد و استقلال جام را بالای سر خواهد برد.

  

اخبار استقلال


 

مطالب مرتبط:

شاهین بیانی: رحمتی دیگر جایی در استقلال نداشت؛ استراماچونی مشاور خوب می‌خواهد

شاهین بیانی: هواداران استقلال فقط قهرمانی می خواهند؛ دلم برای بازیکنان و سرمربی جدید استقلال سوخت!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار