اخبار کوتاه باشگاه استقلال

بعد از پایان نشست خبری علی خطیر معاون پیشین باشگاه استقلال، افرادی که مورد انتقاد او قرار گرفتند واکنش شدیدی از خود نشان دادند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون پیشین اشگاه استقلال بعد از استعفا از سمت خود وعدع افشاگری در کنفرانسی خبری داده بود که امروز برگزار شد.(صحبت های خطیر را از اینجا بخوانید)

صحبت های جنجالی خطیر که نشان داد او عاری از اشتباه نبوده و در بسیاری از موارد اقدامات او برای آبی ها مشکل ساز هم شد، با واکنش شدید علی فتح الله زاده و کامران منزوی روبرو شد.

 

* شکایت علی فتح الله زاده از علی خطیر

علی خطیر در خلال صحبت‌هایش در کنفرانس خبری امروز انتقاد تندی علیه علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال مطرح کرد و مدعی شد با توجه به شکایت عادل شیحی، پروپئیچ و بویان او باید در این خصوص پاسخگو باشد در حالیکه این بازیکنان مربوط به دوران مدیریت افشارزاده و افتخاری بودند.

در این راستا، فتح الله زاده از طریق وکیلش برای اعاده حیثیت و شکایت علیه خطیر اقدام می‌کند تا پیگیر اتهامات وارد شود.

* واکنش کامران منزوی به صحبت های علی خطیر

علی خطیر در کنفرانس خبری امروز به غیر از اظهارات تند علیه عملکرد مدیران اسبق باشگاه استقلال، به اعضای فعلی هیات مدیره هم حمله کرد. 

"ورزش آنلاین" درخصوص صحبت‌های علی خطیر با کامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که مامور مذاکره با چند بازیکن برای تمدید قرارداد بود تماس گرفت و با این پاسخ روبرو شد:

« من به عنوان یک عضو هیات مدیره که نمی‌توانم درخصوص صحبت‌های ایشان چیزی بگویم. تنها یک جمله می‌گویم: شال گردن ایشان جا مانده و می‌توانند بیایند و آن را بردارند!»

* تبریک تولد به جواد قراب

امروز جواد قراب 70 ساله شدند. برای جواد قراب عزیز که نقش بسزایی در کسب اولین ستاره درخشان آسیایی استقلال داشتند آرزوی سلامتی می کنیم.

جواد قراب

 

* اشاره AFC به سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال سالگرد دومین قهرمانی این تیم در قاره آسیا را تبریک گفت. AFC با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "در چنین روزی استقلال در سال 1990/91 برای دومین بار قهرمان جام قهرمانان باشگاه های آسیا شد."

پست اینستاگرام AFC

 

* دروازبان فجر سپاسی رضایت کادر فنی را جلب نکرد!

استقلال جوان گزارش داد، پیمان سلمانی سنگربان فصل گذشته تیم فجرسپاسی شیراز که دو روز گذشته در تمرینات استقلال شرکت کرده بود نتوانست از بعد فنی نظر بهزاد غلامپور را جلب کند و تمرینات این تیم را ترک کرد.

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار