اخبار باشگاه استقلال

تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از بازی با فولاد خوزستان از روز یکشنبه آغاز خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در دومین اقدام عجیب امروزش نام مرتضی تبریزی را از فهرست این تیم خط زد. کادر فنی استقلال دو روز به آبی پوشان استراحت داد.

* خط خوردن مهاجم استقلال از لیست بازی با فولاد!

آندره آ استراماچونی بعد از پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال نام مرتضی تبریزی را از فهرست این تیم برای بازی با فولاد خوزستان خط زد! این اتفاق در حالی رخ داد که تبریزی در بازی اول آبی پوشان فیکس بازی کرد.

* اعلام عدم نیاز به 4 بازیکن توسط استراماچونی

آبی پوشان در این دیدار میلاد باقری، سینا خادم پور، رضا آذری، امیر حسین کارگر و محمد بلبلی را هم در اختیار نخواهند داشت. این بازیکنان در بازی گذشته آبی پوشان هم در لیست 18 نفره حضور نداشتند.

سرمربی تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز باز هم اعلام کرد نیاز به معراج پورتقی، رضا آذری، امیر حسین کارگر و سینا خادم پور ندارد و این بازیکنان باید تیم جدید خود را معرفی کنند. این در حالی است که استراماچونی در ابتدای فصل با بازگشت این بازیکنان به استقلال موافقت کرده بود.

* تعطیلی تمرینات استقلال بعد از بازی با فولاد

تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:00 فردا پنجشنبه هفتم شهریور در دومین هفته مسابقات لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت و آبی پوشان بعد از پایان این دیدار چند روزی استراحت خواهند کرد و تمرینات آنها از روز یکشنبه مجددا آغاز خواهد شد.

طبق برنامه اردوی جدید تیم ملی برای بازی‌های پیش رو در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی از روز شنبه آغاز و لیگ برتر با تعطیلات مواجه خواهد شد.

 اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار