فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حذف نام مرتضی تبریزی از لیست استقلال به خواست سرمربی استقلال بوده و ما هیچ دخالتی در این تصمیم نخواهیم داشت.  

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط استقلال، صدور کارت سه بازیکن این تیمو حواشی اخیر آبی پوشان، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

  

* چك و تضمین کافی باعث صدور کارت بازیکنان شد 

چك و تضامین کافی را جهت پرداخت بدهی افراد طلبکار و در وجه آنها دراختيار فدراسيون فوتبال قرار دادیم تا به اين عزيزان پرداخت شود و کمیته تعیین وضعیت را در اين خصوص اقناع کردیم و درنهایت کارت اين سه بازیکن صادر شد.

* آذری،خادم پور و مرادی حفظ می شوند 

سرمربی اصراری بر خروج سه بازیکن جوان ما نداشت چراكه این نفرات جزو سرمایه‌های باشگاه استقلال هستند و قرار شد که حفظ شوند.

* بخاطر رفتار استراماچونی از رسانه ها عذرخواهی می کنم

غیبت سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی منجر به اعتراض خبرنگاران شد. هر چند اشتباه از سمت من نبوده اما از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم.

* خط خوردن تبریزی به سرمربی مربوط است

 خبر قرار نگرفتن نام تبریزی در لیست 18 نفره را من هم شنيدم كه در صورت صحت به سرمربی مربوط است و دخالتی ندارم و مهم نظر آقای استراماچونی است. از روزی که ایشان به استقلال آمدند همه بازیکنان با نظر ايشان انتخاب شدند و حالا هم باید همگی به تصمیم ایشان احترام بگذاریم. من لازم است که از هواداران استقلال بخواهم با حضور در ورزشگاه آزادی یک شب خوب را برای تیم محبوبمان در اولین بازی خانگی فصل جدید رقم بزنند.

* پاسخ رسانه ایتالیایی را خواهیم داد  

موضوع توهین یک رسانه ایتالیایی به باشگاه استقلال از طرف ما بدون پاسخ رسمى باقی نخواهد ماند. ما این کار را به بعد از بازی با فولاد و در شرایط تعطیلات موکول کردیم. استقلال پرافتخارترین و پرتماشاگرترین تیم آسیاست. بازیکنان و مربیان خارجی فراوانی در ۷۴ سال گذشته عضو این باشگاه بودند و همیشه از زندگی در فضای استقلال و کشور عزیز اسلامی‌مان راضی بودند. من در چند ماه گذشته با آقای استراماچونی رابطه صميمى داشته و دارم. ایشان بارها در صحبتهایی که داشتند نظرات بسيار مثبتی درباره مردم و نهايت رضايت از زندگی در تهران مطرح کردند و از خود آقای استراماچونی هم اگر بپرسید حتما ادعای روزنامه ایتالیایی را تأييد نخواهند كرد.

* صحبت پایانی:

در روزهاى آتى سعی خواهم کرد در مورد مسائل و حواشى باشگاه به تفصيل با هواداران عزيز صحبت کنم.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال


 

مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: روز یکشنبه جلسه ای با سرمربی برگزار خواهم کرد؛ امیدوارم خروجی اش پایان شایعه سازی ها باشد!

امیرحسین فتحی: دوست دارم بازیکنان استقلال از آکادمی باشند؛ ما مدیران هم در حاضری‌خوری مقصر هستیم

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار