فدراسیون پرسپولیسی

در حالیکه باشگاه استقلال روز دوشنبه نامه‌ای اعتراضی جهت بخشش محرومیت اسماعیلی به فدراسیون ارسال کرده، اما هنوز این نامه به کمیته انضباطی نرسیده است.

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال با اعلام اینکه نامه اعتراضی باشگاه استقلال (بابت حذف کارت زرد اشتباه فرشید اسماعیلی) هنوز به کمیته انضباطی نرسیده است از کثافت کاری و لجن بازی فدراسیون پرده برداشت

امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال برای اولین بار و پس از اعتراض شدید هواداران استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

ما صبح روز دوشنبه با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال اعتراض خودمان را نسبت به محرومیت فرشید اسماعیلی انجام دادیم.

باشگاه مثل اکثریت قاطع کارشناسان داوری و میلیون‌ها طرفدار فوتبال در ایران معتقد است که کارت زرد دوم اسماعیلی در بازی با نفت مسجد سلیمان که منجر به اخراج او شد، بر اثر اشتباه داور دریافت شده و این حق مسلم باشگاه استقلال است که معترض باشد.

متاسفانه تا این لحظه نامه ما به دست کمیته انضباطی فدراسیون نرسیده!

این نامه روز ۲۵ شهریور برای سازمان لیگ ارسال شد و در همان روز توسط آقای بهاروند به دبیرکل فدراسیون ارجاع داده شده.

نامه‌ای به شماره ۹۸/۱۴۶۰ اما موضوع عجیب این است که تا به حال نامه به دست کمیته انضباطی نرسیده و این تعلل ابهام‌آمیز است!

بازهم تاکید می‌کنیم که باشگاه استقلال فقط خواستار اجرای عدالت است منتهی مشخص نیست که مقاومت‌ها در برابر نگاه عادلانه‌ای که وعده‌اش را داده بودند از کدام سمت و سوی انجام می‌شود؟!

ما تا لحظه آخر منتظر رفع محرومیت فرشید اسماعیلی خواهیم ماند و به طور مستمر پیگیر این پرونده هستیم.

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی در حالی این مصاحبه را در روز تعطیل انجام داده است که برای اعتراض هواداران به قانون شکنی فدراسیون هم دیگر فرصتی وجود ندارد و مشخص نیست مدیرعامل باشگاه بزرگ استقلال چگونه ابتدایی ترین قوانین مدیریتی فوتبال را نمی داند و با این ندانم کاری، فرصت سوزی و مترسک بازی ها روح و روان هواداران را به بازی می گیرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

دیدگاه‌ها  
مجتبي
0 #1 مجتبي 1398-06-30 09:52
فتحي همه رو گذاشته سر كار
نامه رو بجاي اينكه به كميته انضباطي بفرسته، زده به سازمان ليگ و طبق روال رفته به كميته داوران. اونوقت ميگه تعجب ميكنه چرا نامه رو ندادن به كميته انضباطي. بابا تا كي بايد اين بشر رو سر باشگاه باشه. همش سرمون داره كلاه ميره با اين سوتيايي كه ميده.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار