محمد علی یحیوی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: درست است که سبک بازی استقلال تهاجمی و رو به جلو است اما استراماچونی نباید در این بازی بی مهبا حمله کند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد علی یحیوی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در خصوص شرایط فعلی استقلال پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان و پیش بینی دربی هفته بعد، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* سبک بازی استقلال و پرسپولیس متفاوت است

پیش از هر چیز امیدوارم شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند از سوی دو تیم باشیم.سبک بازی دو تیم در این بازی کاملا متفاوت است. آبی پوشان با شیوه تهاجمی لیگ را شروع کردند و سرخ پوشان اصول فوتبال شان بر پایه حفظ توپ در دفاع و بیشتر استفاده از بازیکنان سرعتی در حمله می باشد.

* بازی رو به جلوی استقلال باعث گل خوردنش می شود

این موضوع که استقلال در هفته گذشته خیلی راحت گل می خورد ناشی از بازی تهاجمی آبی پوشان است. آنها در حمله خوب هستند و در زدن ضربات نهایی کم شانس. همین بازی رو به جلوی آنها به حریفان اجازه می دهد به راحتی به دروازه این تیم نزدیک شوند.

* استقلال نباید بی مهابا حمله کند

استراماچونی باید سبک بازی‌اش را در دربی تغییر دهد و با همان سبکی که پرسپولیس بازی می‌کند به مصاف این تیم برود. یعنی یک سری تدابیر شدید دفاعی و استفاده از ضد حملات برق آسا. بی مهابا حمله کردن در این بازی باعث آسیب پذیری دروازه می‌شود.

* ضربات ایستگاهی تکلیف بازی را مشخص می کند

دو تیم در جریان بازی خیلی کم می‌توانند روی دروازه یکدیگر ایجاد خطر کنند و احتمال این که ضربات ایستگاهی تکلیف این بازی را مشخص کند وجود دارد.

* امیدوارم عرصه را بر استراماچونی تنگ نکنند

سه - چهار بازی بازه زمانی خوبی برای ارزیابی یک مربی که فصل اول حضورش در تیمی را تجربه می‌کند نیست. امیدوارم عرصه بر استراماچونی تنگ نشود و به او فرصت کافی در استقلال داده شود.

اخبار استقلال تهران


مطالب مرتبط:

کامیار کاردار: اشتباهات مدیریتی عامل نتایج استقلال است؛ امیدوارم دربی نقطه عطف آبی پوشان باشد

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار