28565c30 1e4e 484d bdbd 813a6576d041

منصور پور حیدری با اعلام اینکه استقلال بازی حساسی دارد به صحبت های امیر قلعه نوعی پاسخی نداد

 

 

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی سختی را استقلال در پیش دارد. استقلال در تعطیلات تمرینات خوبی را انجام داده و آماده بازی هستند. البته کمی مشکلات در استقلال وجود دارد. چند بازیکن این تیم به دلیل محرومیت در اختیار تیم نیستند و این کمی کار را مشکل خواهد کرد اما سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند. 

وی ادامه داد: بازی در خانه حریف همیشه سخت است. پیروزی در خانه حریف می تواند استقلال را به کسب عنوان قهرمانی کمک کند.

پورحیدری در خصوص اینکه یک داور جوان برای بازی فردا انتخاب شده است افزود: کمیته داوران چنین تصمیمی گرفته و ما هم تابع آن هستیم.

وی درخصوص خط خوردن برهانی از لیست هجده نفره استقلال ادامه داد: برهانی با استقلال نرفته است؟ اگر کادر فنی چنین تصمیمی گرفته نظر آنها بوده و ما نمی توانیم در این خصوص صحبت کنیم. 

وی درباره اینکه آیا استقلال با توجه به بازی های سختش می تواند قهرمان شود یا خیر بیان داشت: همه بازی ها سخت است. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. بعضی از تیم ها برای قهرمانی می جنگند و برخی از تیم ها نیز برای نیفتادن. فکر میکنم امسال تا پایان مسابقات، لیگ جذابی را در پیش رو داشته باشیم. 

پورحیدری در خصوص صحبت های قلعه نویی درباره اینکه رحمتی را در فصل گذشته می خواست، ادامه داد: من در جریان رفتن رحمتی نبودم و نمی دانم موضوع چیست. چون نمی دانم موضوع چیست اظهار نظر نمی کنم اما باید بگویم استقلال شرایط حساسی دارد و باید بازیکنان و کادر فنی تمام تمرکز خود را برای موفقیت در دیدارهای پایانی فصل بگذارند.

وی درباره حضورش در دیدار خونه به خونه و صنایع اراک در ورزشگاه عنوان کرد: البته من فقط یک نیمه از این مسابقه را دیدم. بازی های لیگ یک سخت است. همه تیم ها فقط به دنبال کسب امتیاز هستند. همه بیشتر به دنبال کسب نتیجه هستند. 

پیشکسوت آبی ها درباره اینکه در ال کلاسیکو که امشب برگزار خواهد شد طرفدار کدام تیم است بیان داشت: من طرفدار رئال هستم و دوست دارم این تیم امشب به پیروزی برسد. 

پورحیدری در پایان در خصوص اینکه چه زمانی به فوتبال باز خواهد گشت، گفت:  دو جلسه دیگر از مراحل درمانی ام مانده است. انشاالله اگر به خوبی تمام شود دوست دارم هر چه زودتر به فوتبال باز گردم.

دیدگاه‌ها  
استقلالی زلزله
0 #1 استقلالی زلزله 1395-01-14 13:32
منصور خان دعا کن انشالله قهرمانیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار