najaf nejad 525x350

مقداد نجف نژاد با بیان اینکه سید مهدی رحمتی از بزرگان فوتبال کشورمان است به صحبت بی مورد امیر قلعه نوعی واکنش نشان داد

به گزارش استقلال نیوز مقداد نجف نژاد در گفت و گو با کاپ در خصوص دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: دیدار سختی مقابل این تیم در پیش داریم. به نوعی می توان گفت فینال لیگ است و باید در این بازی به دنبال کسب موفقیت باشیم. استقلال چون می خواهد قهرمان شود باید به دنبال کسب سه امتیاز باشد.

وی درباره اینکه چند بازیکن اصلی استقلال در این بازی حضور ندارند افزود: به نظر من اندوخته های استقلال کم نیست. این بازیکنان که در اختیار استقلال هستند همگی در گذشته نشان دادند از تجربه کافی برخوردار هستند. نیروهایی که در حین جوانی می تواند تاثیرگذار باشند. 

نجف نژاد درباره اینکه با توجه به اینکه بازی های سخت استقلال باقی مانده و اینکه آیا آنها می توانند قهرمان شوند یا خیر تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی های سخت استقلال در پیش است من بیشتر امیدوارم که این تیم قهرمان شود. استقلال هر وقت بازی سخت دارد بهتر به میدان می رود. من چندین سال است در کنار استقلال هستم و دیده ام که استقلال در بازی سخت با انگیزه بالاتری به میدان می رود. اعتقاد دارم در بازی های سخت استقلال بهتر بازی می کند.

وی درباره اینکه آیا این هفته جلسه هیات مدیره برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: جلسه هیات مدیره این هفته برگزار خواهد شد و مبحث های کلی باشگاه صحبت خواهد شد.

رئیس هیات مدیره استقلال درباره اینکه شکایت بازیکنان خارجی از این تیم ادامه داد: این اتفاقات تاثیر روانی روی تیم می گذارد و با آنها در گذشته تسویه نشده است و ما را دچار مشکل کرد. تعداد این بازیکنان زیاد است و باید کمک شود تا بتوانیم طلب آنها را پرداخت کنیم. متاسفانه در جذب بازیکن خارجی خوب عمل نکردیم. در چند سال گذشته فقط در یکی، دو مورد بازیکن خوب در فوتبال ایران به خصوص استقلال حضور داشته است. 

نجف نژاد در خصوص اظهارات روز گذشته امیر قلعه نویی در خصوص مهدی رحمتی عنوان کرد: بنده فصل گذشته در جریان رفتن ایشان از استقلال قرار گرفتم. به هر حال این اتفاق فصل گذشته افتاد. مهدی رحمتی از دروازه بان های بزرگ فوتبال ماست. بازیکنان استقلال او را به عنوان کاپیتان قبول دارند. اگر هم دیده باشید در موفقیت های امسال استقلال رحمتی تاثیر فراوانی داشته است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار