علی دشتی

هافبک نفوذی جدید استقلال گفت: به درخواست سرمربی به محل تمرینات تیم آمدم و از گوشه زمین نظاره گر تمرینات بقیه بچه ها بودم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی دشتی هافبک نفوذی جدید استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تصمیمی که استراماچونی گرفته و رسانه باشگاه استقلال عنوان کرده وی به دلیل بی انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته است، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

 

مشکلم را به آقای استراماچونی گفته بودم

من امروز در تمرین حضور داشتم ولی با بچه ها تمرین نکردم چون مشکلم را به آقای استراماچونی گفته بودم. هیچ بی انضباطی انجام ندادم و چند روز است از طریق مترجم سرمربی تیم همه چیز را به آقای استراماچونی اعلام کردم. اینکه بگویند من چون بازی نکرده ام ناراحت هستم کذب محض است چون من یاد گرفته ام به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذارم.

چیزی که من را ناراحت کرده بدقولی باشگاه است

بازی دادن بازیکن سلیقه مربی است و من هیچ مشکلی با نظر سرمربی ندارم و به آن احترام می گذارم اما چیزی که من را ناراحت کرده بدقولی باشگاه است. من مشکل مالی دارم و این موضوع را چند بار به مسئولان باشگاه اعلام کردم، آنها هم قول دادند مشکلم را بر طرف کنند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه هر بار مدیر برنامه هایم راهی باشگاه شده جوابی نگرفته است.مشکل من در حال حاضر با باشگاه است نه با سرمربی و دیگران.

به درخواست سرمربی به محل تمرینات تیم آمدم و از گوشه زمین نظاره گر تمرینات بقیه بچه ها بودم

من به آقای استراماچونی اعلام کردم مشکل مالی دارم و واقعا نمی توانم تمرکز کنم چون همه فکرم درگیر مشکلی است که دارم و اگر با این شرایط در تمرینات شرکت کنم ممکن است به خاطر مشکلات روحی مصدوم شوم. سرمربی تیم هم صحبت‌های من را شنید و گفت اگر مشکل داری در تمرین حاضر باش و اگر نمی خواهی تمرین نکن. من هم امروز به محل تمرین رفتم و به درخواست سرمربی تیم گوش کردم و از گوشه زمین نظاره گر تمرینات بقیه بچه ها بودم ولی اینکه گفته شده من بی انضباطی کردم عجیب است.

هیچ مشکلی با تصمیمات سرمربی استقلال ندارم

وقتی من به سرمربی گفته ام که تمرکز ندارم و او خودش گفته در تمرین حاضر باش و تمرین نکن نشان می دهد که من هیچ مشکلی با تصمیمات سرمربی استقلال ندارم.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار