کاظم اولیایی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: وعده‌ها و قول‌های داده شده و عمل نکرده هوادار را عصبی کرده و خواهان برکناری فتحی هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در حاشیه کنفرانس خبری کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در خصوص وضعیت این روزهای استقلال ایران، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* وضعیت این روزهای باشگاه استقلال؟

من هم مثل همه هواداران آرزو می‌کنم آب و هوای استقلال بهاری باشد.خوشحالم در دو بازی اخیر برنده شدیم.

* فکر می‌کنید چه اتفاقی افتاده که با وجود برد هم هواداران علیه مدیریت تیم شعار می‌دهند؟

این خود یک پدیده جدید است. خود من در اواخر دوره مدیریتم زمانی که گل می‌خوردیم تماشاگران اظهار نظرهایی در ورزشگاه می‌کردند اما زمانی که گل مساوی را می‌زدیم تشویق می‌کردند اما این پدیده که استقلال پس از زدن 4 گل باز هم هوادارانش درخواست رفتن فتحی را دارند خود او هم باید بررسی کند شاید وعده‌ها و قول‌های داده شده هوادار را عصبی کرده، خیلی‌ها با باشگاه استقلال زندگی می‌کنند. زمانی که مسئولیت دارید وعده‌ها و قول‌های داده شده باید عملی شود که اگر هر کدام از آنها محقق نشد هوادار بپذیرد که مدیریت می‌خواسته اما امکان پذیر نبوده است. اینکه استراماچونی بعد از بازی بگوید در مورد آن فوتبالیست اصلا اطلاع نداشته یا مورد نظرش نبوده سؤال‌هایی است که برای من هم سؤال است. امیدوارم فتحی یک روز تلفنش را جواب دهد من بتوانم از او سؤال کنم و جواب بگیرم و به شما عرض کنم.

* پیشکسوتان استقلال هم نسبت به فتحی موضع دارند؟

مشکل پیشکسوتان واقعیت این است که جامعه آقایان را می‌شناسد و توقع دارد و مورد سؤال قرار می‌گیرند. بدون اینکه هیچ دخالتی داشته باشند. وقتی باشگاه در شرایط بد قرار می‌گیرد همه ما مورد سؤال قرار می‌گیریم. و چون پاسخی نداریم عصبی می‌شویم. متاسفم که جناب جباری سلطان بلامنازع استقلال وقتی اینقدر تحت فشار قرار می‌گیرد که مجبور است بعضی انتقادها را مطرح کند این وضعیت مناسبی نیست.

* سه گزینه‌ای که برای مدیرعامل  باشگاه استقلال مطرح شدند و اینکه آیا برای صحبت با وزیر ورزش برنامه‌ای دارید؟

وزیر ورزش از کسی برنامه نگرفته است اما در مورد استقلال قطعا وزیر ورزش با عده‌ای مصاحبه می‌کند راهکار می‌خواهد و من هم جزو کسانی هستم که در قالب مذاکره و راهکار دادن هستم. تغییر مدیرعامل در این شرایط را من اصلا مصلحت نمی‌دانم. باشگاه استقلال باید وضعیتی را از خودش بروز دهد که اصلا ببینیم ساختارش چیست. چه نقشی دارد؟ آیا در نقل و انتقالات می‌توان شرکت سهامی راه انداخت؟ و هر کسی بیاید با 4 فوتبالیست صحبت کند نوع بستن تیم و مسیری که باید تیم بسته شود اینها حرف‌های مهمی است که ما سر فصل نقل و انتقالات مدیریت باید فعال‌ترین موقعیت را داشته باشد اما در زمانی که مدیریت باید نقش نقل و انتقالات را انجام می‌داده آیا فعال و هماهنگ بوده است. آیا هارمونی بین اعضای هیأت مدیره وجود داشته اینها بحث‌هایی است که باید مشخص شود.

* با این شرایط راهکار چه چیزی است؟

به نظرم باید همه پیشکسوتان را جمع کنیم. کار باشگاه استقلال با  مدیریت جدید و برنامه مدون درست می‌شود.اگر استقلال بخواهد به روزگار بسیار خوب خود برگردد باید حتما مدیرانی دلسوز، استقلالی و اهل پذیرش نظرات دیگران داشته باشد. یک تیم کاری مناسب برای اداره استقلال لازم است. آن تیم ورک هم باید یک برنامه مدونی را ادامه دهد، ما فعلا نه برنامه داریم و نه تیم ورک.حالا فتحی هم یک نفره این وسط افتاده و من عرض می‌کنم باید شان مدیرعامل استقلال رعایت شود.زمانی مدیران عامل استقلال حتی برای ملاقات با برخی بزرگان و بازیکنان داخل زمین وقت می‌دادند اما ما مجبور شدیم باشگاه را بهم بریزیم و برای مذاکره با یک بازیکن باید یک تیم بلند شود به ترکیه برود.آیا بازیکن بیاید یا نیاید. یک دوره افتخاری رفت و بازیکن اصلا نیامد و مدیر برنامه‌های او آمد، اینها در شان باشگاه استقلال نیست، شان باشگاه استقلال بالاتر است. توصیه‌ام این است که باشگاه باید با یک مدیریت بسیار بسیار منسجم و دلسوز اداره شود.

اخبار استقلال تهران

 

 


 مطالب مرتبط:

کاظم اولیایی: فتحی استقلال و هوادارانش را نمی شناخت؛ مشکلات ریشه‌ای‌تر از شخص فتحی است

کاظم اولیایی: یک مربی ایرانی به کادر فنی اضافه شود؛ تغییر مدیریت چاره کار استقلال نیست!

کاظم اولیایی: ماجدی هم یکی مثل فتحی می شود؛ مقصر اصلی بحران استقلال شخص وزیر ورزش است

کاظم اولیایی: قهرمانی های استقلال تکرار نشدنی است؛ پرسپولیسی ها یادشان نرود مقابل محمدان بنگلادش شکست خوردند!

کاظم اولیایی: برای هیولای درون شدن هزینه می‌کنند؛ نسل آویزان‌ها هنوز منقرض نشده است!

دیدگاه‌ها  
سهیل
+1 #1 سهیل 1398-08-01 18:36
ان شالله در این بازی میزبان هستیم.فتحی سلطانی فر و داورزنی و ملیجک ناظمی و حسن زاده و کاج و تاج و شکوری سرخ پوست خوب بدرقه می کنیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار