آندره آ استراماچونی

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پارس جنوبی جم گفت: سیستمی که در استقلال به کار گرفتم همانند سیستمی است که در اینتر میلان داشتم.

 

به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پارس جنوبی جم حضور یافت و به سوال خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

 * از شجاعیان خواستم در کنار من باشد

شخصا از داریوش شجاعیان درخواست کردم در نشست خبری حاضر شود تا به او انرژی بدهیم و از طرف همه بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضا این کار را انجام دهم. شاید شما ندانید شرایط برای کسی که دو عمل روی زانویش داشته چطور است ولی من چون 3 بار زانویم را عمل کرده‌ام شرایط شجاعیان را درک می‌کنم. باشگاه استقلال همیشه کنار شجاعیان است نه به خاطر اینکه فقط بازیکن فنی خوبی است بلکه به دلیل شخصیت خوب این بازیکن در کنار او هستیم. شجاعیان توقع نداشت من او را دعوت کنم و به همین دلیل به موهای خود نرسیده است. (باخنده)

* فقط استقلال در هشت روز سه بازی کرد 

استقلال تنها تیمی است که در هشت روز سه بازی کرده است. ما سه موقعیت خوب داشتیم و در 15 دقیقه آخر هم با 10 بازیکن بازی کردیم. فرشید اسماعیلی مصدومیتی از ناحیه پا داشت. در هر صورت می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که خیلی شجاعانه بازی کردند و اشتیاق داشتند.

* امروز با کمبود بازیکن مواجه بودیم

قطعاً ما باید در ادامه فصل پیشرفت کنیم. این تازه شروع کار ما با تیم است. این برای من خیلی سخت است که یک ترکیب ثابت داشته باشم، چون  هر بازی مشکل برای تیم‌مان پیش آمده است. دو بازیکن‌مان یزدانی و چشمی را از دست دادیم. می‌دانستیم پارس جنوبی هم بازیکنان خوبی دارد که از جناحین سانتر می‌کنند، ولی این به هر حال سومین بازی بود که به صورت متوالی کلین‌شیت کردیم باید همینطور شرایط‌مان را ادامه دهیم و بهتر هم کنیم.

* سیستم استقلال همانند اینتر است

اینترمیلان فصل را خوب شروع کرده و کونته یکی از بهترین مربیان دنیا است، این تیم بهتر و بهتر هم می‌شود. سری A خیلی سخت است و آنها در لیگ قهرمانان اروپا هم حاضرند و کار سختی دارند. در لیگ هم رقابت سختی با یوونتوس برای قهرمانی دارند. سیستمی که من در استقلال استفاده می‌کنم در ایتالیا هم استفاده می‌کردم و تا اینجا هم توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه روند خوبمان هم ادامه دارد.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ استراماچونی: تنها تیمی هستیم که سه بازی در یک هفته انجام دادیم؛ بدترین شرایط را برای بازی داریم

داوران هفته هشتم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل زرند قاضی نبرد استقلال و پارس جنوبی جم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار