مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان استقلال تهران پس از برتری مقابل پارس جم گفتند: استراماچونی خیلی بزرگ و قابل احترام است و همه ما باید برای این مرد جان دهیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال ایران پس از برتری مقابل پارس جنوبی جم از هفته هشتم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران انجام دادند که در ادامه می خوانید:

 

* علی کریمی

حقیقتا تصمیم به مصاحبه نداشتم اما نمی‌دانم چطور شد که امروز می‌خواهم صحبت کنم. بعد از بازی دربی و اتفاقاتی که رخ داد ناامیدی برای من و هواداران بود. امروز خوشحالم که مقابل تیم پارس جنوبی برنده این بازی شدیم.

به هوادران خوب تیم یک عذرخواهی بدهکارم به خاطر آن بازی و حالا از آنها عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم تیم ما از این به بعد بهتر شود و نتایج بهتری را کسب کند.

 * داریوش شجاعیان

پیام‌هایی که  استراماچونی به من داد روحیه بخش بود، این مرد خیلی بزرگ و قابل احترام است و همه ما باید برای این مرد جان دهیم. انسان با شخصیتی است که به استقلال آمده اسیت و استقلال با او دوباره بلند شده است. نتوانستم فصل را با او ادامه دهم، اما امیدوارم همه بازیکنان قدر او را بدانند.

از آنها تشکر می‌کنم که امشب برای من سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم لایق این باشم که بعد از مصدومیت دوباره پیراهن استقلال را بپوشم و برای این هواداران بازی کنم.

من و بازیکنانی امثال من با این هواداران شناخته می‌شوند و باید برای آنها خوشحالی بازی کنیم.

تیمی هستیم که می‌شود به آن امیدوار بود. خیلی خوب کار می‌‌کنیم و 3 بازی است که گل نخورده‌ایم و امیدوارم در پایان فصل یک قهرمانی به هواداران‌مان بدهیم.

* روزبه چشمی 

نیاز به استراحت داشتم و با تشخیص استراماچونی و صحبتی که با کادرفنی داشتم این بازی را استراحت کردم.

بچه‌ها تلاششان را کردند و خداراشکر که بازی را بردیم.

* مهدی قائدی

خدا را شکر که سه امتیاز را با حمایت هواداران گرفتیم. استقلال در آزادی همیشه باید رو به جلو بازی کند.

تمام تلاشم را می‌کنم که باز هم گل بزنم. لطف خدا بود که شرایط خوبی را سپری می کنم و امیدوارم جواب اعتماد کادرفنی و حمایت هواداران را بدهم.

یک بازی سخت پیش رو داریم. برای کسب نتیجه خوب به میدان می‌رویم و تمام تلاشم را می‌کنم در این بازی هم گل بزنم.

خیر. خودم به مربی گفتم که تعویضم کند چون خسته شده بودم.

خیلی ناراحت شدیم. نبود او داخل زمین احساس می‌شود و امیدوارم زودتر بازگردد. ما امروز برای شجاعیان بازی کردیم و گلم را هم به او تقدیم کردم.

* عارف غلامی

شرایط خوبی داریم و دیگر نباید اشتباهی داشته باشیم و باید تلاش کنیم این روند را ادامه دهیم. متاسفانه در شروع فصل امتیازات زیادی را بیهوده از دست دادیم.

هر زمان که داوری به ضرر ما بوده صحبت نکرده‌ام و هر وقت نفع  ما بوده حرفی زدم اگر هم مطلبی باشد توسط مربیان در کنفرانس خبری منتقل خواهد شد اما  توپی که به دست من خورد هزار درصد پنالتی نبود و درباره آفساید هم نظری ندارم.

از محمد عذرخواهی می‌کنم و فکر نمی‌کنم به دل گرفته باشد. تا وقتی از تلویزیونی صحنه را ندیده بودم فکر می‌کردم خودم گل را زده باشم. اما از همین جا از دانشگر عذرخواهی می‌کنم و به او تبریک می‌گویم چون لمس آخر توسط او صورت گرفته بود.

* وریا غفوری

از اول فصل خیلی تلاش کردیم اما متاسفانه بدشانسی یا عدم تمرکز باعث شده بود خوب نتیجه نگیریم. خوشبختانه تیم در مسیر درستی قرار گرفته است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در جایگاه بهتری در جدول قرار بگیریم.

همواره بازی‌های استقلال با تیم‌های بزرگ از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و همچنین عملکرد حریفان در جریان لیگ تاثیرگذار است.

همیشه چند هفته طول می‌کشد تا راه بیفتم. شرایط بدنی‌ام خیلی بهتر شده است و شرایط تیمی‌هم بهتر شده است. وقتی این طور می‌شود تمام بازیکنان پیشرفت می‌کنند.

افرادی که این پیام را منتشر کرده‌اند قطعا متوجه منظورم نشده‌اند. بحث من انسانیت است نه کرد و ترک. زندگی افراد بسیاری تحت الشعاع جنگ قرار گرفته و آواره شده‌اند. مطمئنا این فرد ترک آذربایجان و تبریز نبوده است.

خوشبختانه شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود. تازه اول راه‌مان است و تنها مشکلی که ممکن است به تیم ضربه بزند مشکلات مالی است که ممکن است تمرکز بازیکنان را به هم بریزد. متاسفانه از مطالبات فصل جاری یک هزار تومانی هم دریافت نکرده‌ایم. شاید مطالبات فصل قبل تسویه شده باشد اما از فصل جدید هزار تومان هم نگرفته‌ایم.

اعتصاب نمی‌کنیم اما برای حق و حقوق‌شان می‌جنگند. بچه‌ها آنقدر باغیرت هستند که تحت هر شرایطی وقتی وارد زمین می‌شوند برای استقلال و هوادارانش جان‌شان را می‌دهند.

من نمی‌دانم و داور باید تشخیص دهد.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ آتش استقلال پارس جم را هم سوزاند؛ توهم حرفه‌ای‌ بودن با قطع برق در آزادی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار