استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از تعریف و تمجید پیشکسوت فوتبال ایران ممنونم ولی این تعریف و تمجید ها روی تیم ما تاثیری نمی گذارد 

 

 به گزارش استقلال نیوز، آندره‌آ استراماچونی در حاشیه تمرین امروز ( یکشنبه 12 آبان ) استقلال در گفتگو با خبرنگاران در مورد شرایط استقلال و بازی این تیم مقابل تراکتورسازی صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * بازی بعد ما هم مقابل یک تیم سرسخت است

درست است که پیروزی خیلی مهمی را مقابل تراکتورسازی به دست آوردیم، آنهم به خاطر اینکه با ذهنیتی خوب در تبریز بازی کردیم، ولی بازی بعد ما هم مقابل یک تیم سرسخت خواهد بود. با توجه به دیدگاهی که مردم در ابتدای فصل داشتند فکر می‌کنم صنعت نفت (حریف بعدی استقلال) همه را سورپرایز کرده است. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و شخصیت تیمی خوبی دارند و تنها راهی که می‌توانیم نتیجه بگیریم این است که صد درصد توان‌مان را بگذاریم.

* ما هنوز هیچ کار خاصی نکردیم

ما شب بازی با تراکتور خوشحال بودیم، ولی باید از فردای آن روز آماده پیروزی در بازی بعد باشیم. ما هنوز کار خاصی نکردیم و به نظرم این مهمترین کار ما از زمانی است که من اینجا (استقلال) هستم.ما نسبت به اول فصل ذهنیت‌مان را تغییر دادیم و کم کم در حال پیشرفت هستیم. مسیر طلانی داریم و باید پیشرفت کنیم و نمی‌خواهیم اشتباهات گذشته تکرار شود.

* در خط حمله کمبود بازیکن داریم

متأسفانه دیاباته آسان‌ترین فرصت را در این بازی از دست داد، ولی مظاهری هم عکس‌العمل خیلی خوبی از خود نشان داد. همانطور که گفتم ما با سه مهاجم بازی می‌کنیم و برای این روش بازیکن به اندازه کافی نداریم. در ابتدای فصل یک مشکلاتی داشتیم. الان هم با نبود داریوش شجاعیان و محسن کریمی امیدواریم مشکلات زیادی تا آخر فصل نداشته باشیم، چون خیلی سخت است با این شرایط و سیستمی که ما کار می‌کنیم.

* در خط دفاعی مشکلاتی وجود دارد

متاسفاته در خط دفاعی مشکل وجود دارد و ما در حال کار روی این مسئله هستیم. راهکارهایی هم داریم که بین خودمان می‌ماند.

* تعریف های پروین روی ما تاثیری نمی گذارد

من به تمام اسطوره‌ها احترام می‌گذارم، ولی علی پروین علاوه بر اسطوره پرسپولیس، اسطوره ایران هم هستند. ممنون او هستم. ما در مسیری که حرکت می‌کنیم قطعاً از ما تعریف خواهد شد و نقد هم خواهیم شنید، اما نباید این صحبت‌ها روی ما تأثیر زیادی بگذارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

هفته نهم لیگ برتر/ تراکتور سواری با شیخ؛ عبور از 1000 با چوبله های تبریزی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار