پیمان صاحب جمعی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلالی ها اصلا نباید در باد پیروزی برابر تراکتور بخوابند که این مسئله برای این تیم سم است.  

     

 به گزارش استقلال نیوز، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه با با خبرنگار مهر، در خصوص ارزیابی اش از عملکرد استقلال در دیدار هفته گذشته مقابل تراکتورسازی، آخرین وضعیت این تیم و ...،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* بالارفتن توقع از استقلال شمشیر دو لبه است

بالارفتن توقع از استقلال شمشیر دو لبه است؛ هم می‌تواند کار تیم را سخت کند و هم می‌تواند منجر به افزایش انگیزه و بالا رفتن اعتماد به نفس شود.

* صنعت نفت تیم خوبی نشان داده است

نتایج تیم صنعت نفت و جایگاه این تیم در جدول رده بندی نشان می‌دهد آنها فصل خوبی را سپری می‌کنند. ضمن این که من چند بازی این تیم را دیدم و مشخص است آنها اتفاقی و شانسی در این جایگاه در جدول نیستند.

* خوابیدن در باد بازی تراکتور برای استقلال سم است 

سرمربی استقلال دست روی نکته درستی گذاشته است و آن این است که بازی با صنعت نفت می‌تواند از دیدار با تراکتور هم مشکل تر باشد و پیروزی پر گل بر تراکتور هیچ تضمینی برای پیروزی پر گل دیگری برابر صنعت نفت نیست و به قول معروف خوابیدن در بازی بازی های گذشته برای استقلال سم است.البته این بدان منزله نیست که پیروزی در این بازی دور از دسترس آبی پوشان باشد. بلکه من می‌گویم خوابیدن در باد پیروزی های قبلی به خصوص پیروزی بر تراکتور و دست کم گرفتن این حریف می‌تواند کار دست تیم بدهد.

* استقلالی‌ها باید بازی به بازی فکر کنند

استقلالی‌ها باید بازی به بازی فکر کنند و بعد از هر پیروزی آن را فراموش کرده و تمرکزشان را روی بازی بعدی بگذارند. این می‌تواند رمز موفقیت این تیم در بازیهای آینده باشد.حالا که آبی پوشان با زحمت جایگاهشان در جدول را سر و سامان داده و به صدر جدول نزدیک شدند، باید قدر این موقعیت را بدانند و با هر زحمتی شده این روند مثبت را تا رسیدن به صدر جدول ادامه دهند.

 اخبار استقلال تهران

 


 مطالب مرتبط:

پیمان صاحب جمعی: تمرکز استقلال روی نفت باشد نه پرسپولیس؛ بازگشت چشمی به آبی پوشان کمک می کند

دیدگاه‌ها  
سهیل
0 #1 سهیل 1398-08-13 11:55
فردا همه باهم برعلیه فتحی سیب زمینی.سلطانی فر سرخ پوش تاج و شکوری حسن زاده.فتحی پشت استرا غایم نش.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار