امیرحسین فتحی

خبرنگار اخبار ورزشی شبکه 3 از جواب عجیب مدیرعامل باشگاه استقلال تعجب زده شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه دیروز تمرین استقلالی ها به دلیل مشکلات مالی توسط بازیکنان تحریم شد و صبح امروز هم عده ای از هواداران استقلال روبروی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند تا خواستار رسیدگی به اوضاع مدیریتی این باشگاه شوند، ظهر امروز بابک کاظمی، خبرنگار صدا و سیما برای پوشش خبری شرایط باشگاه استقلال ارتباط زنده تصویری از مقابل ساختمان این باشگاه با اخبار ورزشی شبکه 3 برقرار و اظهارات عجیبی در خصوص نحوه پاسخ دادن امیرحسین فتحی به سوالات او در مورد استراماچونی و ناراحتی او از شرایط موجود کرد.

صحبت های بابک کاظمی با اخبار ورزشی شبکه 3 به این صورت بود:

از آقای فتحی پرسیدم: آقای استراماچونی از شرایط بسیار گله دارند!

آقای فتحی جواب بسیار قابل تاملی را به من داد و گفت: اصلا مهم نیست که استراماچونی از شرایط ناراحت است!

وقتی از مدیرعامل استقلال پرسیدم: آیا دلایل ناراحتی استراماچونی را از ایشان جویا شده اید یا خیر؟

فتحی در جواب گفت: بهتر است از سرمربی تیم بپرسید چرا از شرایط گله دارند!

بله آقای فتحی! ناراحتی استراماچونی، بازیکنان و هواداران استقلال اصلا مهم نیست! مهم ناراحتی شما و کسانی است که از بودن سرمربی جنتلمنی به نام آندره آ استراماچونی روی نیمکت استقلال ایران و قدرتنمایی پسران بی ادعای آبی در لیگ برتر احساس خطر کرده اید و این یعنی خیانت به استقلال و هوادارانش.

مدیرعامل تحمیلی استقلال به جای رفع مشکلات، علنا دنبال دامن زدن به آن و در نهایت ضربه زدن به تیمی است که حالا به آمادگی و هماهنگی کامل رسیده و زیبا فوتبال بازی می کند.

آیا هنوز وقت آن نرسیده که پیشکسوتان واقعی استقلال به پا خیزند، وارد گود شوند و با کمک هم دست مافیای کثیف فوتبال سیاسی را از این باشگاه قطع کنند؟!

خبر ورزشی شبکه 3

البته در پایان می بایست این مطلب را هم اضافه کنیم که کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام، در واکنشی که قابل پیش بینی هم بود بلافاصله بعد از پایان اخبار ورزشی و صحبت های خبرنگار شبکه 3 در اطلاعیه ای این نقل و قول را تکذیب کرد:

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام نداده و انتشار هرگونه اظهار نظری از قول ایشان بی‌اساس است.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سهیل
0 #1 سهیل 1398-08-19 18:31
جناب روشن ب ظاهر پیشکسوت استقلال است همش عادت داره برعلیه مربیان مصاحبه کنه.اقای روشن و سایر پیشکسوتان وقتش رسیده غیرت و تعصب خود برعلیه فتحی و باند مافیایی نشون بدید.تا کی میخواید سکوت کنید و دم نزنید.
نقل قول کردن
محمدباقر
-1 #2 محمدباقر 1398-08-20 23:13
تاریخ خیانتهای خائنین به اصل ورزش جوانمردی رافراموش نخواهد کرد.روزی خواهد آمد که خائنین به خیانت خود اعتراف خواهند کرد.چه بسیار بازیهایی که داور انها رابه میل خود وارباب درآورد
چه احکامی که حاکمان بی انصاف برخلاف عقل وعدل وانصاف دادند وحرص عدالت دوستان را درآوردند.وچه اظهارنظرهای غیر کارشناسی که از روی غرض و مرض حق راکتمان وباطل راحق تظاهر کردند.مزدک میرزایی گفت درایران قهرمان را دلالها و... مشخص میکنند. قهرمانی به لج خود در داوری اعتراف کرد و......
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار