داریوش شجاعیان

هافبک نفوذی استقلال گفت: خیلی دوست دارم با قهرمانی استقلال در جشن قهرمانی این تیم شرکت کنم

 

به گزارش استقلال نیوز، داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی استقلال در گفت و گو با میزان در خصوص شرایط خودش پس از مصدومیت، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* بخاطر دوری از فوتبال احساس خوبی ندارم

قطعا بخاطر دوری از فوتبال احساس خوبی ندارم، چون دوست داشتم در شرایطی که تیم وضعیت خوبی دارد کنار دیگر بازیکنان باشم و عضوی از موفقیت‌های تیم باشم. امیدوارم تیم همین طور به کارش ادامه دهد و در پایان فصل هم جام را بالای سر ببرد.

امیدوارم لایق حمایت استقلالی ها باشم

خداراشکر بعد مصدومیتم حمایت خوبی از من شده و خیلی‌ها به من لطف داشتند. امیدوارم لایق این همه لطف چه از سوی اعضای باشگاه و تیم چه از سوی هواداران باشم.

امیدوارم فتحی به فکر بازیکنان باشد

از فتحی برای آمدنش تشکر می‌کنم و امیدوارم همین طور که از من حمایت کرده و می‌کند از دیگر بچه‌ها هم حمایت کند چراکه آن‌ها در شرایط خوبی قرار دارند و بهتر است با دور شدن این شایعات تیم در آرامش به کار خود ادامه دهد.

استراماچونی روحیه خیلی زیادی به من داد

استراماچونی من را به نشست خبری برد و من همان جا هم گفتم که او روحیه خیلی زیادی به من داد و لطف زیادی داشت. همچنین پیامک‌هایی از افراد مختلف دارم که به من روحیه می‌دهد و امیدوارم با قدرت برگردیم و پاسخ این محبت‌ها را بدهم.

بعد مصدومیتم همه چیز خوب شد 

تا الان که ار مصدومیتم میگذرد همه چیز خیلی خوب بوده و جا دارد از دکتر نوروزی، دکتر ستوده و دکتر راضی که پیگیر روند درمان هستند تشکر ویژه‌ای کنم.

بازیکنان استقلال توانایی های بالایی دارند

بعد از بازی که من در آن مصدوم شدم وضعیت تیم خداراشکر خیلی بهتر شده و استراماچونی به چیزی که می‌خواست رسید. بازیکنان ما توانایی بالایی دارند و هر بازی بهتر از بازی قبل می‌شویم. هر بازیکنی که جای من بازی می‌کند مطمئن باشید لایق آن بوده و قطعا در پایان فصل جزو بهترین‌ها خواهد بود.

دوست دارم استقلال قهرمان شود

بدون شک دوست دارم در پایان فصل در جشن قهرمانی استقلال باشم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. امیدوارم بعد از گذراندن دوران نقاهت بتوانیم همراه دیگر بازیکنان هواداران تیم را خوشحال کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

رسمی/ شوک به استقلال و هواداران؛ داریوش شجاعیان بازهم رباط پاره کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار