آندره‌آ استراماچونی

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اصفهان گفت: وقتی داور بازی به من می گوید صحنه پنالتی را ندیده ام باور می کنم اما برایم باور کردنی نیست 5 داور دیگر آن پنالتی را ندیده باشند!

 

به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اصفهان حضور یافت و به سوال خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

 

 * طوری بازی را شروع کردیم که آن را ببریم

تیم ما بعد از آن صحنه که توپ به دست بازیکن حریف خورد عکس العمل خوبی داشت. ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و نزدیک به 70 درصد مالیکت توپ در اختیار ما بود. ما بازی را طوری شروع کردیم که آن را ببریم. ما به سبک فوتبال تیممان به شکلی هجومی بازی کردیم و من خوشحال هستم که بازیکنانم عکس العمل خوبی بعد از آن صحنه هند داشتند.

* از بازی و عملکرد تیمم خوشحال هستم

شرایط بازی به شکلی بود که حریف برای جبران گل خورده توپ‌های بلند روی دروازه ما ارسال می‌کرد.متاسفانه ما در این بازی بهترین سرزن تیممان را از دست دادیم چون یزدانی مصدوم شد ولی از بازی و عملکرد تیمم خوشحال هستم چون حریف از اینکه با ما در اصفهان مساوی کرد خوشحال بود. ما زمانی که 2 بر یک بودیم چند موقعیت داشتیم. این نشان می‌دهد تیم ما بعد از بازی تبریز و اصفهان رو به بالا حرکت می‌کند.

* چطور پنج داور صحنه پنالتی را ندیدند

اول از همه می‌خواهم درباره موضوعی کلی صحبت کنم. می‌توانم قبول کنم که داور صحنه را ندیده باشد، شاید دید او بسته باشد، چرا که ممکن است بازیکنان درشت هیکل جلوی دید او را بگیرند، اما سؤال من این است که چطور پنج داور دیگر این صحنه را دیدند و به داور وسط نگفتند؟ وقتی تیم‌های ایرانی مربی یا بازیکنان خارجی به ایران می‌آورند، می‌خواهند سطح لیگ بالا برود. اگر می‌خواهیم سطح لیگ بالا برود، نباید این اتفاقات بیفتد.

* اعتراض من به خاطر فوتبال ایران است

اگر کاری صورت نگیرد، مردم فکرهایی می‌کنند. من حرف داور را قبول می‌کنم که می‌گوید صحنه را ندیده است، اما نمی‌توانم بپذیرم که پنج کمک او صحنه را ندیده باشند. اعتراض من به خاطر فوتبال ایران است. ما باید تلاش کنیم همه چیز را بهتر کنیم.

* هنوز مسیری طولانی در پیش داریم

به این خاطر از عملکرد بازیکنانم راضی هستم که دو گل به سپاهان زدیم. البته سپاهان در لحظه آخر گل تساوی را به ثمر رساند. قطعاً همه‌ی ما به خاطر از دست رفتن پیروزی ناراحت هستیم. من باید پیشرفت تیمم را بررسی کنم و قطعاً مسیری طولانی در پیش داریم. برای من خیلی مهم بود که تیمم در بازی سخت امروز چه مسیری را پیش می‌رود. می‌دانستیم اگر تیم قلعه‌نویی با یک گل پیش بیفتد، شرایط فوق‌العاده‌ای خواهد داشت، اما توانستیم جبران کرده و پیش بیفتیم.

* رفتاری که در قبال اشتباهات داریم باید درست باشد

از داور سؤال پرسیدم که چرا پنالتی نگرفت که جوابش قانع‌کننده نبود. داور به من گفت صحنه پنالتی نبود یا ندیده است. هر کسی ممکن است اشتباه کند، اما رفتاری که در قبال اشتباه‌مان داریم، باید درست باشد. اگر پنالتی برای استقلال و سپاهان رخ می‌دهد، باید گرفته شود. وقتی مربی حرفه‌ای می‌آوردید و سرمایه‌گذاری می‌کنید، باید فوتبا‌ل‌‌تان نیز حرفه‌ای باشد.

* از پذیرایی اصفهانی ها تشکر می کنم

فضای ورزشگاه خیلی خوب بود. همان‌طور که قبلاً گفتم اشتیاقی که در فوتبال ایران می‌بینیم، خیلی مهم است. من این اشتیاق را به فوتبال خارج از کشور ایران نیز انتقال می‌دهم، چون خیلی‌ها خارج از ایران اطلاع ندارند که فوتبال در ایران چقدر اهمیت دارد. از پذیرایی و خوش‌آمدگویی اصفهانی‌ها تشکر می‌کنم و استادیوم امروز فوق‌العاده بود و چیزی از ورزشگاه‌های اروپا کم ندارد. تنها مسئله بلند بودن موزیک ابتدای بازی بود!

* مقابل شهرخودرو بازی سختی خواهیم داشت

خیلی مهم بود که بازی با سپاهان و شهر خودرو را با موفقیت پشت سر بگذاریم. شنیدم که شهر خودرو بازی خانگی خود را با شکست پشت سر گذاشته و اکنون فرصت خوبی برای عبور از این بازی داریم، هر چند که بازی سختی خواهیم داشت

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته دوازدهم لیگ برتر/ به احترام استقلالِ استراماچونی کلاه از سر بردارید؛ داوری کثیف بازی را برای سپاهان در آورد!

دیدگاه‌ها  
Javan
-1 #1 Javan 1398-09-09 22:49
گذشته از بحث مهم و معضل داوری کثیف یک نکته هم هست و آن اشتباه استراماچونی در تعویض قائدی و عقب کشیدن استقلال از فاز هجومی بود ، قائدی باید میبود و استقلال باید باز هم گل میزد و میتونست گل بزنه، اون صحنه شوت ریگی به دروازه سپاهان ،اگر قائدی بود و میزد ،100% گل میشد ، استراماچونی و مربیها و بازیکنان استقلال باید دیگه فهمیده باشند که اگر اختلاف 1 یا حتی 2 گل باشه انقدر داور وقت اضافه یا خطا یا ....میگیره که بالاخره استقلال گل بخوره و استقلالی ها باید اختلاف گلشون را زیاد کنند تا اینطور نشه و البته در کنارش ، بهتر و جانانه تر یارگیری کنند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار