بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال ایران پس از تساوی مقابل سپاهان گفتند: خطای پنالتی کی روش استنلی آنقدر واضح و مشخص بود که فقط انجام آن از پس سعید معروف بر می آید. 

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال ایران پس از تساوی مقابل سپاهان از هفته دوازدهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان انجام دادند که در ادامه می خوانید:

    

* امیرحسین فتحی

نقطه عطف بازی امروز داوری بود فوتبال زیبای استقلال را همه دیدند. یک موقعیت هم به سپاهان ندادیم.

زاهدی‌فر به تنهایی 12 امتیاز از ما گرفته است چه کاری می‌توانیم انجام دهیم سر ما را بریدند. حریف سپاهان شدیم اما حریف داور نشدیم. نمی‌دانم چرا اصرار به استفاده از این داور برای بازی‌های ما است.

هندی که داور برای ما پنالتی نگرفت، هند نبود؛ آبشار والیبال بود. این بازیکن اگر در دقیقه 15  اخراج می‌شد و پنالتی ما گرفته می‌شود چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بازی‌های بهتری برای استقلال رقم بخورد. می‌دانستیم داور امروز چه اتفاقاتی رقم خواهد زد.

* علی کریمی

نمی‌خواهم در مورد بازی صحبت کنم، ولی یک صحنه مشکوک نه؛ خنده‌دار اتفاق افتاد.

بازیکن حریف نه هند کرد و نه با دست توپ را زد، فقط بلند شد و حرکت سعید معرف را انجام داد! واقعا خنده‌دار بود، نمی‌دانم چرا زاهدی‌فرد و کمک‌هایش پنالتی نگرفتند. سال گذشته هم این اتفاقات برای ما افتاد و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

* وریا غفوری

نمی خواهم در مورد بازی صحبت کنم، فقط بگویم که برای این روزهای استقلال خیلی خوشحالم و به مجموعه‌ام افتخار می‌کنم.

فقط یک تقاضا دارم، وزارت ورزش تکلیف این درصدهایی که از قرارداد بازیکنان کم می‌شود را مشخص کند. 3 درصد هیات فوتبال، 3 درصد سازمان لیگ، 15 درصد مالیات و ..... این به چه معنی است؟

وزارت ورزش به این موضوع ورود کند که بر چه مبنایی این حق عضویت ها گرفته می‌شود. بازیکنان در لیگ حتی بیمه هم ندارند و اگر مصدوم شوند کسی سراغ آنها را هم نمی‌گیرد.

برخی بازیکنان قرارداد کمی دارند و برخی زیاد ولی من از وزارت می‌خواهم که به این مساله ورود کند بر چه مبنایی این پولها از قرارداد بازیکنان کسر می‌شود. این درست نیست که دست در جیب بازیکن کنند و پولهای آنها را بردارند.

* روزبه چشمی

کمترین حق ما سه امتیاز بود خیلی خوب بازی کردیم، بعد از گل اولی که خوردیم تمام بازی دست ما بود اما با بدشانسی دقیقه 95 یا 96 گل مساوی را دریافت کردیم. ما تیم قابل احترامی هستیم هم فوتبال بازی می‌کنم هم نیتجه می‌گیریم. اگر همین روند را ادامه بدهیم آخر فصل اتفاق خوبی رخ می‌دهد.

در مورد گل دوم باید بگویم که گل بچگانه و ساده‌ای را خوردیم.

غلامی تجربه کافی دارد، شاید به خاطر شرایط جوی تماشاگران این کار را انجام داد او در جریان بازی هم عملکرد خوبی داشت.

باید بک موضوع را هم در مورد مهدی نظری بگویم ابتدا نمی‌خواستم این موضوع را کش بدهم ما در بازی مقابل نساجی عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما او از جو عادی خارج شد و وقتی به میدان آمد خطایی کرد و سر و صدا به راه انداخت دوست دارد مورد توجه رسانه‌ها و تلویزیون باشد. اگر من حرفی زدم که نزده‌ام به خاطرش عذرخواهی می‌کنم چون او از من بزرگتر است.

* شاهین طاهرخانی

بازی خیلی خوبی بود و فوتبالی که دوست داشتیم بازی کردیم، اما حیف که برنده نشدیم.

خیلی خوب بازی کردیم و متاسفانه در آخرین لحظه غفلت کردیم و پیروزی را از دست دادیم. خیلی بد بود و ای کاش برنده می‌شدیم.

نمی‌توانم در خصوص داوری نظر بدهم و بهتر است کارشناسان نظر بدهند.

* محمد نوری فر

من بعد از بازی با نساجی مطلبی را منتشر کردم و به برخی نکات واشتباهات اعتراض کردم، اما آقایان من را به دلیل نشراکاذیب فراخواندند.

با حسن‌زاده صحبت کردم و وی معتقد بود که اگر این اعتراض‌ها را از زبان کارشناسان می‌نوشتم مشکلی پیش نمی‌آمد. من معتقدم که نوشته‌هایم نشر اکاذیب نیست و واقعیت دارد. اتفاقاتی که رخ می‌دهد ربطی به سپاهان ندارد و باید شرایط استفاده از ویدئوچک فراهم شود.

اگر ویدئوچک هم نداریم حداقل نظر داور چهارم را بپرسیم و یا حداقل از عکس‌ها و فیلم‌های موجود استفاده شود. مورد دیگری هم درمورد بازی امروز وجود دارد؛ به ما اعلام کردند که داور درخواست 5 دقیقه وقت اضافه داده است، اما ناگهان دیدم که داور چهارم 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

اگر نمی‌توانیم از سیستم ویدئوچک استفاده کنیم حداقل از صحنه آهسته‌های تلویزیون کمک بگیریم.ما اعتراض‌های خود را به چه کسی و چگونه باید اعلام کنیم؟ اگر در خفا نامه بنویسم پاسخی داده نمی‌شود. من برای زاهدی‌فرد احترام زیادی قائل هستم، اما داوری با این همه مشکل نباید سوت بزند.

به قول خداداد عزیزی پنالتی به سود استقلال را از کره ماه هم می‌شد دید. آقایان بدانند که روی ما هم فشار است و بالاخره یک نفر باید نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد واکنش نشان دهد. اگر من به عنوان مدیر رسانه‌ای واکنش نشان ندهم چه کسی باید واکنش نشان دهد؟

ما قطعاً این موضوع را پیگیری خواهیم؛ البته اگر نتیجه‌ای داشته باشد که بعید می‌دانیم.

* سیاووش یزدانی

فعلاً میزان مصدومیتم مشخص نیست، اما احساس می‌کنم همسترینگم آسیب دیده باشد. فردا MRI می‌گیرم.

پنالتی واقعاً واضح بود، فکر می‌کنم داور با من مشکل داشته باشد نه استقلال. زاهدی‌فر سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی هم همین رفتار را کرد و امروز هم اینطور. امروز بازی کاملاً دست ما بود و سوار بر بازی بودیم، اما متاسفانه نشد برنده شویم.

ما بازیکنان بیرون زمین با هم رفاقت داریم و درون زمین رقابت. من قلبا عاشق سپاهان هستم و فکر نمی‌کردم روزی مقابل این تیم بازی کنم؛ امروز حس و حال خاصی داشتم. همه می‌دانند من سپاهان را دوست دارم، اما امروز پیراهن استقلال را بر تن داشتم و با تمام وجودم برای استقلال بازی کردم.

روی نیمکت بودم و این صحنه را ندیدم، اما پنالتی استقلال کاملا مشخص و واضح بود.

من ندیدم عارف چکار کرد، اگر هواداران را تحریک کرده باشد کار بدی انجام داده است.

کی‌روش امروز یار مستقیم من بود و همه دیدند کاری نکرد. من هم مصدوم شدم، اما بازیکنان جایگزین خوب بازی کردند. من در استقلال در دفاع چپ که پست تخصصی من نیست، بازی می‌کنم، که سخت است، اما با اینحال سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته دوازدهم لیگ برتر/ به احترام استقلالِ استراماچونی کلاه از سر بردارید؛ داوری کثیف بازی را برای سپاهان در آورد!

دیدگاه‌ها  
Javan
+2 #1 Javan 1398-09-09 22:51
1- گل اول سپاهان را اگه دوربینها خوب نشان میدادند نیم بدن مهاجم سپاهان در آفساید بود ، من مطمئم و بر اساس عملکرد گذشته این داور حاضرم قسم بخورم، اگر این گل را استقلال میزد بلافاصله و 100% کمک داور و داور آفساید اعلام می کردند که متاسفانه کسی به این گل نپرداخت.
2 - زاهدی فر قطعا یک داور کثیف ضد استقلالی است که سابقه ریختن زهرش به استقلال را بارها نشان داده و در چندین صحنه بخصوص صحنه هند پنالتی کیروش کار خودش را کرد ، باز حاضرم قسم بخورم اگر این هند را استقلالیها کرده بودند بلافاصله نقطه پنالتی را نشان میداد و نمیگفت من یا کمک هام ندیدیم.
3- ببینید دوستان عزیز استقلالی نکته ای که هیچکس در تحلیل و بررسی صحنه های داوری ها علیه استقلال به آن توجه نمیکنه یا خیلی کم توجه میکنه ،مقایسه کردن آرای داور در شرایط عکس است یعنی اگر این خطا را تیم حریف میکرد می گرفت یا نه؟ یا اگر این گل را تیم حریف میزد قبول میکرد یا نه ؟ مثلا اگر به جای استقلال تیم لنگ بود باز هم این اتفاقات می افتاد یا دقیقا بر عکس میشد ؟ حاضرم قسم بخورم بر عکس میشد ، نکته این است.
نقل قول کردن
کامران
+1 #2 کامران 1398-09-10 10:45
چرا بحث گل دوم رو نمی کنید کی روش حدود نیم متر تو آفساید بود!!!؟ درباره زاهدی فر همون چیزا که حین بازی نثار شما و اموات کردم خداییش کمه لیاقتت بیشتر از اینها بود
بد ترکیب بازی 3- 1 رو کرده 2-2 براشون، اگه استنلی کارت زرد حتی می گرفت قطعا اخراج می شد تو صحنه پنالتی، قسم می خورم استقلال اونوقت زیر4 گل نمی زد بهش
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار