اسماعیل خلیل زاده

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مشکلی جهت شرکت کردن تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان وجود ندارد و خطری آبی‌پوشان را در این فصل تهدید نمی‌کند

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال با رد شبهات پیرامون مجوز حرفه‌ای‌گری این تیم و حذف از آسیا، عنوان کرد مطالبات استراماچونی به حساب وی واریز شده است.

 

*

با کمک آقای جواد معبودی‌فر سر کنسول ایران در ترکیه و همکاری آقای حمید بیات سفیر ایران در ایتالیا، امروز پول در اختیار سفارت ایران در ایتالیا قرار گرفت و در ادامه به حساب آقای استراماچونی واریز خواهد شد. آقای استراماچونی امروز و دیروز در محل سفارت ایران در ایتالیا حضور یافتند و مذاکراتی برای بازگشت ایشان انجام شده است. لازم می‌دانم از این دو عزیز یعنی آقایان معبودی‌فر و بیات بابت همکاری صمیمانه‌شان، جناب آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که پیگیر امور بودند و آقای عراقچی که در این راه به ما کمک کردند، تشکر ویژه کنم. به هر روی خوشبختانه بحث پرداخت حقوق آقای استراماچونی حل شده است.

*

اما درباره موضوع دیگر مورد درخواست آقای استراماچونی که بحث تقلیل مدت قرارداد به یک سال بود هم باید بگویم که درحال رایزنی با وکلای ایشان در قطر هستیم و اگر لازم باشد راهی قطر می‌شوم تا با حل این موضوع، مقدمات سفر آقای استراماچونی به ایران فراهم شود.

*

شایعاتی که در خصوص مجوز حرفه‌ای استقلال مطرح شده صحت ندارد و مدیر بین الملل باشگاه استقلال به همراه رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال که برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان به مالزی رفته بودند، در مقر AFC هم حضور یافتند و توضیحات کاملی را به مسئولان مربوطه ارائه دادند و مشخص شد مشکلی جهت شرکت کردن تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان وجود ندارد و خطری آبی‌پوشان را در این فصل تهدید نمی‌کند و از این جهت هم خیال هواداران راحت باشد.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

آشنایی با اسماعیل خلیل زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال: از اتهام چاقوکشی به یک زن تا محقق شدن جوک سال!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ فتح الله زاده اسمی برای آرام کردن جو.. استرا بر می گردد یا هوادار سر کار است؟

اسماعیل خلیل زاده: سرپرستی من در استقلال جوک سال است؛ استراماچونی نیاید سراغ مجیدی می رویم

دیدگاه‌ها  
کامران
+2 #1 کامران 1398-09-22 10:32
یکی نیست به وزیر خائن بفهمونه داره با آتیش بازی میکنه!؟ استرا از همه بیشتر با این خلیل زاده و سلطانی مشکل داشت بعد عمدا اینها رو فرستاده باهاش مذاکره کنن که برگرده!!!! خب مصاحبه این 2 کثافت برید بخونید می فهمید چی میگم اینها از رفتن اون خوشحالی کردن و گفتن بهتر مجیدی میآریم و بازیکنان گفتن سلطانی در تمرین گفته بیانیه بدید بر ضد استرا تا جو بخوابه که اونها قبول نکردن! بعضی ها خوشحالی کردن که بازی افتاده شنبه و خیال کردن پارتی بازی شده برا تیم!! احمق نباشیم قرار بر فراری دادن استرا و وقت تلف کردنه و ترسیدن جمعه 100 هزار هوادار بره شعار و آشوب کنه انداختن ساعت غیر تعطیل و روز شنبه!!!! هوشیار باشید دارن دروغ میگن به هوادار و باور میکنید که از دوشنبه که گفتن پول دادیم تا امروز ظهر جمعه هیچ پولی ب حساب استرا نرفته!!!!؟ همش دروغه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار