علی چینی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: چطور می شود یک تیم ده دوازده روز مربی نداشته باشد و اینطور چشم نواز بازی کرده و این نتایج خوب را به دست آورد؟

 

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی مربی سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص شرایط بحرانی و ویژه این روزهای آبی پوشان و دیدار مقابل ماشین سازی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* ماشین سازی تیمی خطرناک و قابل احترام است

استقلال بازی ساده‌ای مقابل ماشین سازی در پیش ندارد. علیرغم این که این بازی در تهران است، ماشین سازی تیمی خطرناک و حریفی قابل احترام است و آبی‌ها باید جانب احتیاط را در این بازی رعایت کنند. 

* استقلال در فاز دفاعی نقاط ضعفی دارد

استقلال هرچقدر در فاز تهاجمی فوق العاده است، در فاز دفاعی نقاط ضعفی دارد و امتیازاتی که در این فصل از دست داده به خاطر همین نقاط ضعف بوده. امیدوارم مدافعان در این بازی تمرکز لازم را داشته باشند چون ماشین سازی با مهاجمان سرعتی که دارد می تواند دردسر ساز شود. درست مثل هفته اول که همان مهاجمان سرعتی بلای جان خط دفاعی شدند.

* این سومین بازی است که بدون سرمربی هستیم

استقلال در این فصل آنقدر خوب بوده که انتظار از این تیم بسیار زیاده شده. انتظار آنقدر زیاد هست که حالا ما منتظریم در سومین بازی بدون سرمربی باز هم پیروزی پر گلی به دست آید که البته این موضوع غیر ممکن هم نیست. اما واقعیت این است که نتیجه گرفتن این تیم واقعا چیزی در حد معجزه است. چطور می شود یک تیم ده دوازده روز مربی نداشته باشد و اینطور چشم نواز بازی کرده و این نتایج خوب را به دست آورد.

* مشکل استقلال حل نشدنی نیست

امیدوارم متولیان این تیم هر کس و هر کجا که هستند از وزارت ورزش گرفته تا هیات مدیره، با سرعت مشکلات این تیم را که لاینحل هم نیست از پیش رو بردارند. امسال بهترین فرصت است که این تیم در رقابتی فشرده قهرمان لیگ برتر شود و نباید اجازه داد این فرصت به سادگی از دست برود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار