علی لطیفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر بچه ها بتوانند بازی با ماشین سازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند، اتفاق بزرگی را در تاریخ فوتبال ایران رقم زده اند.

 به گزارش استقلال نیوز، علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، درخصوص شرایط استقلال ایران قبل از دیدار مقابل ماشین سازی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

استقلال باید ماشین سازی را شکست دهد

استقلال در شرایط خاصی به سر می برد و پیروزی در این بازی از هر نظر برای آنها واجب است. آبی ها باید در این بازی پیروز شوند تا با روحیه مناسبی در جام حذفی به مصاف سپاهان بروند.

استراماچونی یک زوج سازی عالی در خط حمله استقلال انجام داد

در این بازی و در همه بازیهای دیگر برگ برنده استقلال مهاجمان این تیم هستند. بی جهت نیست این تیم بهترین خط حمله مسابقات را دارد. استراماچونی یک زوج سازی عالی انجام داده و حالا خط حمله استقلال به روش های زیادی می تواند دروازه هر تیمی را باز کند. اگر به بازیهای گذشته آنها دقت کنید می بینید تنوع تاکتیکی برای رسیدن به گل زیاد است.

* رضاوند آچار فرانسه استقلال است

استقلال در این فصل یک بازیکن فوق العاده دارد که مثل یک آچار فرانسه واقعی است. آرش رضاوند که محصول آکادمی همین باشگاه است در این تیم مثل گنج می ماند. او از خط حمله تا دفاع هرکجای زمین نیاز باشد بازی می کند و بهترین عملکرد را دارد. اوج عملکردش را هم هفته گذشته مقابل شاهین شاهد بودیم که بازی خوبش را با گلزنی کامل کرد.

* بلاتکلیفی نیمکت استقلال، اتفاق عجیبی بود!

استقلال این روزها مشکل زیاد دارد اما مهمترین مشکل آن بلاتکلیفی نیمکت است. این اتفاقی عجیب بود که امسال برای تیم ما افتاد. اما این اتفاق بد و عجیب هم ترمز بچه ها را نکشید. 

* پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی اتفاقی بزرگ در تاریخ فوتبال ایران است

اگر بچه ها بتوانند بازی با ماشین سازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند، اتفاق بزرگی را در تاریخ فوتبال ایران رقم زده اند که امیدوارم شاهد این اتفاق مهم باشیم.

 اخبار استقلال ایران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار