اخبار کوتاه باشگاه استقلال

در حالیکه بهزاد غلامپور در کنفرانس خبری بعد از بازی با ماشین سازی به صراحت از آمادگی برای بازی با سپاهان خبر داد، اما خلیل زاده خواستار تعویق این بازی شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه پیش از این باشگاه سپاهان با ارسال نامه ای خواستار تعویق بازی با استقلال ایران در جام حذفی بود، به دلیل آنچه بی کفایتی مدیران استقلال باید نامید، به یک باره رنگ عوض کرده و در حال ماهیگیری از آب گل آلود هستند.

 

* مدیران بی کفایت فرصت موج سواری به سپاهانی ها دادند!

خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال دیشب در برنامه شب های فوتبالی از احتمال برگزار نشدن دیدار با سپاهان در جام حذفی سخن گفت این در حالی است که بهزاد غلامپور در کنفرانس خبری پس از دیدار با ماشین سازی(از اینجا بخوانید) به صراحت اعلام کرد بازیکنان برای برگزاری این بازی آماده اند.

درخواست سپاهانی ها برای لغو دیدار با استقلال

به گزارش استقلال نیوز، اظهار نظر امروز مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه این باشگاه مخالف لغو دیدار جام حذفی است نشان از تفکر آماتور این باشگاه در این ماجرا دارد چرا که ابتدا این باشگاه بود که برای لغو این دیدار و موکول شدن آن به زمانی دیگر اقدام به صدور اطلاعیه و درخواست از سازمان لیگ کرده بود.

 

* بلبلی می تواند از بازی با سپاهان با استقلال استارت بزند

محمد بلبلی به پایان دوران محرومیت چهار ماه اش نزدیک می شود و می تواند در بازی با سپاهان برای استقلال در جام حذفی در روز دوشنبه بازی کند.

با توجه به کاهش محرومیت بلبلی از 6 ماه به 4 ماه که از سوی کمیته استیناف اعلام شده بود، باعث شده که این بازیکن بتواند در صورت صلاحدید کادر فنی اولین بازی خود را برای استقلال مقابل سپاهان انجام دهد.

زمان اجرای حکم بلبلی از 30 مرداد سال جاری بوده که وی هم اکنون به پایان محرومیت 4 ماه اش نزدیک می شود و مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

* اعتراض و جر و بحث در رختکن استقلال بعد از شکست مقابل ماشین سازی

حضور 50 دقیقه ای بازیکنان استقلال در رختکن بعد از پایان بازی با ماشین سازی باعث شد تا خبرنگاران حاضر در استادیوم از این اقدام تعجب کنند ولی همین تاخیر حدود یک ساعته نشان می داد اتفاقی در رختکن رخ داده است.

ماجرا از این قرار است که میلیچ به دلیل تعویض خود، به شدت عصبانی بوده و در رختکن ناراحتی خود را نشان می دهد. بازیکن خارجی استقلال حتی با صالح مصطفوی هم درگیری پیدا می کند. در این بین، تعدادی از بازیکنان از استراماچونی ناراحت بوده و اعتراض خود را به یوسف دانشیار مربی تیم نشان می دهند.

این اتفاق در حالی رخ داده که بازیکنان استقلال معتقد بودند استراماچونی در این شرایط نباید تیم را رها می کرد ولی ادامه بحث ها باعث شد تا فرشید اسماعیلی هافبک این تیم که این روزها مصدوم است، در رختکن به سرپرست جدید اعتراض کند. اعتراض زننده این بازیکن، خشم سرپرست استقلال را در پی داشت تا جایی که با هافبک آبی پوشان مجادله لفظی می کند.

* میلیچ و اسماعیلی از حضور در تمرینات منع شدند

میلیچ و اسماعیلی از امروز در تمرین شرکت نخواهند داشت تا کمیته انضباطی باشگاه استقلال تکلیف این دو بازیکن را مشخص کند. این اتفاقات در حالی رخ داد که طبق برنامه آبی پوشان روز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میزبان تیم فوتبال سپاهان هستند.

* بلیت فروشی دیدار استقلال و سپاهان آغاز شد

بلیت فروشی الکترونیکی دیدار استقلال ایران و سپاهان اصفهان از مرحله 1/4 جام حذفی ایران آغاز شده است و هواداران از طریق سایت pin90.ir می‌توانند اقدام به خریداری بلیت این مسابقه کنند.

هواداران عزیز دقت داشته باشند که هنگام خرید بلیت باید فیلترشکن موبایل یا کامپیوتر خود را خاموش کنند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ تجمع هواداران در روز بازگشت فتح الله زاده؛ پلیس بازی اعضای هیات مدیره برای هواداران عصبانی!

چند خبر کوتاه از استقلال/ رونمایی از سردیس ناصر خان حجازی؛ کارشکنی عجیب در بلیت فروشی بازی استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار