باشگاه استقلال

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال پس از آرامش نسبی ایجاد شده از رفع مشکل استراماچونی ظهر امروز برگزار شد.


 

به گزارش استقلال نیوز، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال ظهر امروز یکشنبه اول دی ماه 1398 با حضور همه اعضا برگزار شد.

در ابتدای جلسه، بعد از قرائت گزارش مفصلی از سوی دکتر خلیل‌زاده درباره نحوه واریز مطالبات آقای استراماچونی به حساب ایشان، اعضای هیات مدیره با بیان اینکه پول آقای آندره‌آ استراماچونی به حساب ایشان واریز شده و از طرفی این موضوع به تایید سرمربی استقلال رسیده، خواهان فراهم شدن مقدمات بازگشت آقای استراماچونی به ایران شدند.

مصوبات جلسه امروز هیات مدیره استقلال به شرح زیر است:

در این جلسه مقرر گردید تا همچنان دکتر اسماعیل خلیل‌زاده برابر مصوبه قبلی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال به وظایف خود و با اختیارات کامل در این باشگاه ادامه دهد.

 

در این جلسه پرداخت حقوق معوقه میلیچ و دیاباته هم مورد بحث قرار گرفت و مصوب شد که ظرف 24 ساعت این حقوق عقب افتاده به این دو بازیکن پرداخت شود.

 

در خصوص تامین منابع مالی باشگاه و مطالبات آبی‌پوشان از حامیان مالی هم در این جلسه گزارش مفصلی مطرح شد و مقرر شد تا اقدامات مربوطه برای وصول مطالبات از حامیان مالی صورت بگیرد.

 

دیگر مسئله مورد بحث در این جلسه، موضوع اردوی آبی‌پوشان برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم بود. در نهایت مقرر شد که زمان و مکان این اردو با نظر آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال مشخص شود.

 

آخرین موضوع مطرح شده در این جلسه، بحث تقویت استقلال در نیم فصل بود. در نهایت مصوب شد که پس از ارائه لیست خروج و خرید استقلال از سوی سرمربی استقلال، این لیست در کمیته نقل و انتقالات استقلال با حضور آقایان بهرام امیری، هادی مباشری و امیر سلطانی مطرح و به سرعت جهت انجام آن، اقدامات لازمه صورت بگیرد.

به گزارش استقلال نیوز، سایت رسمی باشگاه استقلال نامی از حاضرین در جلسه هیات مدیره این باشگاه نبرد و این در حالیست که طبق شنیده ها امیرحسین فتحی همچنان در هیات مدیره باشگاه استقلال حضور دارد و بعد از فجایع اخیر هیچکدام از اعضا به دستور وزیر ورزش از هیات مدیره استعفا نداده اند.

هواداران استقلال و پیشکسوتان این تیم خواهان استعفای دسته جمعی اعضای بی کفایت هیات مدیره استقلال از فتحی گرفته تا منزوی، ماجدی و خلیل زاده هستند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار