محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با رفتن امیرحسین فتحی چیزی عوض نشده و فقط میز مدیریت را به یک مدیر ناکارآمد دیگر داده اند و این تغییرات عملا ظاهری است.

 

به گزارش استقلال نیوز، اتفاقات و حواشی استقلال در هفته‌های پایانی نیم فصل اول به حدی زیاد بود که موج بزرگی از نارضایتی در هواداران این تیم ایجاد شد و هواداران بارها در ورزشگاه‌ها و یا با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه و وزارت ورزش، نارضایتی شان را از این حواشی ابراز داشته و همه آن را ناشی از سوء مدیریت در این تیم دانستند.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بحث بازگشت استراماچونی و شرایط آبی پوشان در تعطیلات نیم فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* تغییرات مدیریتی استقلال ظاهری است

فشاری که هواداران استقلال آوردند باعث شد سرانجام آقای فتحی از مدیرعاملی باشگاه استعفا داده و خلیل زاده سرپرست موقت شود. اما به نظر من این تغییرات ظاهری است و عملاً تغییر خاصی در مدیریت این باشگاه ایجاد نشد.

جای خلیل زاده و فتحی فقط عوض شده است!

در این تیم فقط صندلی‌ها عوض شد تا صدای هواداران بند بیاید. وگرنه آقایان فتحی و خلیل زاده فقط جای خود را با هم عوض کردند و اتفاق دیگری روی نداد.

* نداشتن مدیرعامل در شان استقلال نیست

هنوز باشگاه مدیر عامل ندارد و این در شأن نام بزرگ استقلال نیست. هرچه سریع‌تر باید تکلیف مدیرعامل این باشگاه روشن شده و مدیر جدید مشخص شود. ضمن اینکه به نظر من آقای فتحی باید از هیات مدیره هم جدا شود. مثل مدیران قبلی آقایان افتخاری و افشارزاده که بعد از استعفا از مدیریت خودشان از هیات مدیره هم رفتند.

 * سیاست های اشتباه باشگاه همچنان ادامه دارد

با این شکل سیاست‌های کلان باشگاه تغییری نخواهد کرد و همان سیاست‌هایی که در نیم فصل نخست این همه حاشیه ایجاد کرد و باعث به هم ریختن تیم شد، در نیم فصل دوم نیز بدون تغییر وجود دارد.

 اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

محمد نوری: دست استراماچونی روی نیمکت خالی است؛ بازی با سپاهان بهترین آزمون برای آبی پوشان بود

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1398-10-02 13:42
این حرفم رو یادتون باشه، یه خیانت دیگه بصورت زیرپوستی در جریانه بگوش باشین دارن برخلاف نظر حتی خوده استراماچونی قرارداد جدید می بندن که فقط تا آخر فصل مربی استقلال باشه!! مربی چندین بار گفته باید همون دو ساله بمونه ،ولی مزدوران وزیر دارن فشار میارن و راضیش کردن که فقط نیم فصل دوم بمونه!! بوی خیانت دیگه بگوش میرسد و کسی توجه نمیکنه به این اتفاق ولی چند ماه دیگه آخر فصل میاد و استرا مشتری زیادی داره و دوباره داستان میاد نمیاد شروع میشه و حسرت دوباره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار