ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه عده ای که در تصمیم گیری های این روزهای استقلال نقش دارند سعی می کنند استقلال را به تیمی بی صاحب تبدیل کنند! 

            

 به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد آبی پوشان در هفته های اخیر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال به یک تیم بی صاحب تبدیل شده است

متاسفانه استقلال به یک تیم بی صاحب تبدیل شده است. شرایط این تیم خوب نیست. بازیکنان استقلال در سه بازی گذشته که بدون سرمربی بودند با غیرت بازی کردند و زحمات زیادی کشیدند اما متاسفانه اگر این روند ادامه پیدا کند هم چیز تغییر پیدا خواهد کرد. شاهد بودیم که استقلال بدون استرا دچار به هم ریختگی شدیدی شده است.آبی پوشان برابر ماشین سازی شروع خوبی داشتند اما نبود یک مربی بدنساز در کنار تیم باعث شده تا این تیم در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آورده و اجازه دهد بازیکنان حریف به راحتی وارد محوطه جریمه بشوند.

* نبود سرمربی تمرکز استقلال را برهم زده است

نبود سرمربی کنار خط شرایط بدی را برای آبی پوشان بوجود آورده. کسی نیست که نقاط ضعف بازیکنان را گوشزد کرده و آنها را از به هم ریختگی و بی نظمی دور کند. متاسفانه می بینیم که با نبود سرمربی در رختکن اتفاقات ناخوشایندی رخ می دهد که باعث می‌شود شرایط تیم روز به روز بدتر و بدتر شود. مدیران استقلال باید بدانند این تیم در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان باید به مصاف حریفانش برود و اگر این شراط ادامه یابد نباید به این تیم خیلی امیدوار بود.

* بازیکنان تدافعی استقلال تمرکز لازم را ندارند

بازیکنان تدافعی استقلال تمرکز لازم را ندارند. آنها از ان قالب کاری خارج شده و دچار بی نظمی شدید شده اند. متاسفانه دانشگر عملکرد بدی دارد، با حریف درگیری فیزیکی پیدا می کند و این باعث می‌شود تا خط دفاعی بیشتر به هم بریزد. روزبه چشمی و عارف غلامی که در هفته های گذشته و زمانی که استراماچونی حضور داشت بسیار خوب بودند. این روزها بسیار پراشتباه ظاهر می شوند و این نشان می دهد که نبود سرمربی در کنار تیم چقدر تاثیرگذار بوده است.

* تعطیلات لیگ برای استقلال به موقع بود

تعطیلات لیگ برای استقلال به موقع بود. با بازگشت استراماچونی او می تواند تیم را دوباره به شرایط آرمانی رسانده و با انجام کارهای بدنی و بازیهای تدارکاتی، استقلال را به اوج برساند.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

ایمان عالمی: نظم و انضباط عامل موفقیت استقلال است؛ خوشحالم استراما بر سر اصول خود باقی مانده است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار