شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عده ای در باشگاه هستند که تلاش می کنند آرامش را از استقلال بگیرند و تمامی اخبار خانوادگی را به بیرون انتقال می دهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، درباره شرایط استقلال پس از تعطیلی لیگ برتر و بحث درگیری در رختکن استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

    

مدیران استقلال با با افکار عمومی بازی کردند

مدیریت باشگاه نباید اجازه می‌داد که دو ماه حقوق سرمربی تیم عقب بیفتد و این اتفاقات رخ دهد. از طرفی، پس از اینکه استراماچونی از ایران خارج شد، می‌توانستند خیلی راحت او را برگردانند، اما با صحبت‌ها و امیدهایی که به هوادار دادند، با افکار عمومی بازی کردند.

استقلال با استراماچونی بازهم نیاز به زمان دارد

اگر بحث تحریم مطرح است، پس چطور تیم‌های دیگر که مربی و بازیکن خارجی دارند، با مشکل پرداختی روبه‌رو نمی‌شوند؟ درست در زمانی که استقلال آرامش داشت و خوب بازی می‌کرد، آرامش را از این تیم گرفتند و کادر فنی از استقلال جدا شد. استراماچونی حتی در صورت بازگشت به ایران، نیاز به زمان دارد تا دوباره استقلال را به شکل قبلی بازگرداند.

* عده ای می خواهند آرامش را از استقلال بگیرند

وقتی سرمربی در کنار تیم نباشد، طبیعی است اتفاقاتی مثل جریان رختکن استقلال صورت بگیرد. ناراحت‌کننده‌تر اینکه خبر درگیری که درون خانواده بوده، به بیرون درز پیدا کرده است. یکسری افراد هستند که می‌خواهند آرامش را از استقلال بگیرند و تیم را پرتنش‌تر از گذشته کنند. از اینکه تمرینات استقلال تعطیل شد، خوشحال شدم، چون ممکن بود درگیری‌ها به تمرینات نیز کشیده شود. استقلال در سه بازی بدون سرمربی و دستیارانش بازی کرد و حتی آماده مسابقات شد و همین که خیلی مشکلاتی ایجاد نشد، جای شکرش باقی است!

* اسماعیلی به پیشکسوتان احترام بگذارد

بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی باید بدانند روزی خودشان پیشکسوت می‌شوند و انتظار دارند همه به آنها احترام بگذارند. اسماعیلی باید به پیشکسوتان احترام بگذارد، چه به برسد به فردی که در استقلال مسئولیت دارد.

* با آمدن استراما همه مشکلات حل می شود

قطعاً تمام مشکلات استقلال با حضور مرد اول کادر فنی یعنی استراماچونی حل می‌شود. در صورتی که او نیاید، به نظرم فرهاد مجیدی تنها گزینه داخلی مناسب برای استقلال است. من گفته بودم که مجیدی می‌تواند روزی سرمربی استقلال شود. اگر چه به نظر می‌رسد که در این برهه از زمان استراماچونی بازگردد و فرصت به مجیدی نرسد، اما او بالاخره مرد اول استقلال خواهد شد. مجیدی گفته است که روزی به استقلال می‌آید که یک تیم قوی برای قهرمانی آسیا ببندد و امیدوارم روزی این اتفاق برای او رخ دهد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

شاهین بیانی: تعطیلات لیگ به ضرر استقلال شد؛ فدراسیون فوتبال با مردم صادق باشد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار