استراماچونی

هیات مدیره بی لیاقت استقلال با کمک وزارت ورزش یک بار دیگر استقلال را قربانی بازی های سیاسی خود کردند و هواداران مظلوم استقلال را هفته ها با امید واهی فریب دادند تا بتوانند دسیسه فراری دادن استراما را عملی کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هیات مدیره بی لیاقت و بی کفایت باشگاه استقلال که از عده ای غیر ورزشی و باندباز تشکیل شده است پس از موفقیت های استراما با آبی پوشان پایتخت به دستور وزارت ورزش و دولت فریب و دروغ سعی به فراری دادن این مربی محبوب داشتند و امروز با انتشار بیانیه ای رسما ختم امیدهای هواداران را اعلام کردند.

در بیانیه سراسر دروغ باشگاه استقلال آمده است:

پس از پاسخ باشگاه استقلال به شروط یازده‌گانه آندره‌آ استراماچونی، دو مرتبه مهلت ارائه پاسخ نهایی از طرف ایشان توسط باشگاه استقلال تمدید شد. ابتدا تا ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه و برای آخرین بار تا ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه (امروز). وکیل استراماچونی در پاسخ به مهلت اول گلایه کرده بود که چرا مباحث و اسناد مذاکره در فضای عمومی منتشر می‌شود و در پایان نوشته بودند که آماده مذاکره هستند. باشگاه استقلال در پاسخ به این نامه نوشت که وقتی از طریق اینستاگرام سرمربی و همسرشان و رسانه‌های ایتالیایی بسیاری از مسائل مطرح می‌شود، باشگاه هم مجبور است جهت روشن شدن اذهان عمومی اقدام به انتشار مستندات کند. در پاسخ به آمادگی جهت مذاکره، باشگاه خواستار حضور سرمربی در تهران جهت مذاکره شد.
اما در نهایت پاسخ وکیل استراماچونی مجددا همانی بود که قبلا منتشر شده. ایشان در آخرین ایمیل و مهلتی که توسط باشگاه استقلال تا ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج‌شنبه) تعیین شده بود، تاکید کردند تا شروط یازده‌گانه استراماچونی پذیرفته نشود، اتفاقی رخ نخواهد داد.به این ترتیب باتوجه به آنکه در هفت روز آینده باید فهرست اولیه تیم استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود، نقل و انتقالات تیم برخلاف بسیاری از تیم‌های لیگ برتری دچار تاخیر شده، انتهای هفته آینده باید تمرینات تیم آغاز و شرایط اردو و مسابقات تعیین شود و عملا شروط اعلام شده از سوی آندره‌آ استراماچونی از طرف باشگاه استقلال غیرقابل اجرا است، ضمن اعلام مختومه شدن این موضوع، در اسرع وقت تصمیمات جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.
همچنین متاسفانه برخی رسانه‌ها با انتشار اخبار کذب و ایجاد امیدهای واهی باعث تشویش بیشتر اذهان هواداران شده‌اند. باشگاه استقلال اعلام می‌نماید تا زمان صدور این اطلاعیه هیچ ایمیلی مبنی بر تهیه بلیت هواپیما از طرف استراماچونی برای باشگاه ارسال نشده و اگر لازم باشد متن آخرین نامه رسمی وکیل ایشان منتشر خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار بیانیه فوق به همگان ثابت کرد تا زمانی که این دولت و این وزارت بر مسند قدرت هستند امیدی به موفقیت استقلال نیست و هواداران این باشگاه باید بدانند آنها قربانی بازی سیاسی عده ای بیمار هستند که جز رسیدن به مقاصد خود به هیچ چیز فکر نمی کنند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ هیات مدیره یکی به نعل می زند و یکی به میخ و به ریش هوادار می خندد!

سناریوی تکراری تیام، جپاروف، پاتوسی و.. برای ایتالیایی دوست داشتنی/ آنها بعد از خروج من از ایران جشن گرفتند!

در اقدامی آماتور شرط و شروط استراماچونی رسانه ای شد / باشگاه استقلال پاسخ بندهای درخواستی استراما را داد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2) / دوباره جنگ استرا و باشگاه شروع شد؛ فتح الله زاده هم دست نشانده وزیر از آب در آمد!

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1398-10-05 19:37
شخصیت جهانبخش در سریال بانوی عمارت را به یاد دارید ؟
او در ظاهر ، اظهار دوستی شدید با شازده ارسلان و خانواده او میکرد ، ولی در باطن به خون او تشنه بود و تمام عمرش میخواست او را له و تحقیر کند و مدام برای نابودی او و حتی خانواده و فرزند و نسلش توطئه میکرد و عمالش مانند یاور شریفی و ..... هم فرمان جهانبخش را اجرا میکردند و در حق شازده ارسلان از هیچ ظلمی فروگزار نکردند.......
جهانبخش و یاور شریفی مرا یاد وزیر ورزش و عمالش در باشگاه استقلال و صدا و سیمای لنگی می اندازند.....
آه و نفرین و لعنت میلیونها هوادار استقلال به خصوص جانبازان و معلولین استقلالی و آن کودک نابینای استقلالی و سایر سوخته دلان مظلوم استقلالی که اشکهایشان آتش به دلها میزند ، ان شاءالله بزودی زود گریبان وزیر ورزش لنگی و فدراسیون و داوران لنگی و کارگردانان و مجریان لنگی منفور ( مثل علی رضوانی) در صدا و سیما و عمالشان در باشگاه را بگیرد و خواهد گرفت ان شاءالله .
که ظلم پایدار نمی ماند .
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون ..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار