بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در بحث جدایی اسرتاماچونی مدیران باشگاه استقلال مقصرین اصلی هستند و با اشتباهات خود باعث ناراحتی هواداران شدند.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با فارس، در مورد شرایط استقلال پس از جدایی استراماچونی و بحث حضور فرهاد مجیدی به جای این مربی ایتالیایی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* بحث جدایی استراماچونی شبیه فیلم های هندی بود

آسیب اصلی را  در این قضایا هواداران و ما پیشکسوتان خوردیم، در این چند روز گذشته اصلا اخبار استقلال را نمی خواندم چون این جریانات آمدن استراماچونی مثل فیلم هندی شده بود. هر روز صبح این مربی می گفت می آیم، شب می گفت نمی آیم.

* مشکل اصلی اتفاقات اخیر مدیران استقلال هستند

مشکل اصلی در این بین  از مدیران استقلال بود، اگر پول این مربی را می دادند این مشکلات به وجود نمی آمد. شاید این 5 امتیاز را هم از دست نمی دادیم. شما فکر کنید استراماچونی با هوادار ارتباطی از نظر احساسی و عاطفی ایجاد کرده و به قولی این مربی به آن بچه نابینا قولی می دهد ولی 2 روز بعد از تاریخ پرداخت پولش تهران را ترک کرد. پس آن ارتباط عاطفی چه شد؟

* گناه هواداران استقلال چیست 

استراماچونی می توانست در تهران تا نیم فصل بماند و بعد برود ولی این کار را نکرد. چرا استراماچونی از ایران رفت؟  از روز اول از استراماچونی حمایت کردم و جزو معدود کسانی بودم که در همان 5 هفته اول که تیم نتایج خوبی نگرفت گفتم باید به او زمان بدهیم. هنوز هم می گویم اگر این مربی با کادرش برگردد به بالای جدول بر می گردیم ولی ما و هواداران چه گناهی کردیم که باید این همه سختی بکشیم؟

* پس از استرماچونی بهترین گزینه مربی ایرانی است

هر مربی بعد از استراماچونی به استقلال بیاید کار بسیار دشواری دارد چون هوادار به خوب بازی کردن آن تیم عادت کرده و از صدرنشینی این تیم لذت برده است. شرایط حال حاضر به شکلی است که دیگر نمی شود سراغ مربی خارجی رفت. یعنی گزینه ها قطعا باید داخلی باشند چون مربی خارجی تا بخواهد با تیمش آشنا شود یک نیم فصل زمان می برد.

 * امیدوارم مجیدی در استقلال موفق شود

مجیدی تقریبا به این تیم اشراف دارد و پارسال در اینجا در چند بازی مربیگری کرده و نتایج بدی کسب نکرده است، من امیدوارم موفق شود.

* سرپرستی من در استقلال شایعه است

اخباری در مورد سرپرستی من در باشگاه استقلال شایعه شده که باید بگویم که من اصلا خیال ندارم به هیچ عنوان کار کنم.فعلا  این موضوعات در تخیلاتم نیست و هیچ صحبتی هم با من نشده، ضمن آنکه استقلال در حال حاضر سرپرست دارد و ستار همدانی مشغول کار است.

 اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

در پی جدایی استراماچونی/ پیشکسوتان استقلال: هیات مدیره بی لیاقت لطفا دست از سر استقلال بر دارید

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار