مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از هواداران، پیشکسوتان و همه کسانی که استقلال را دوست دارند می‌خواهم فرهاد و تیمش را حمایت کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

خوشحالم، بعد از یک ماه سرمربی انتخاب شد

خوشحالم که بالاخره بعد از گذشت یک ماه آبی پوشان سرمربی خود را شناختند. از زمانی که استراماچونی تهران را ترک کرد هواداران استقلال روز خوشی نداشتند و هر روز شاهد اخبار ضد و نقیضی از آمدن یا نیامدن این سرمربی بودند.

* راست و دروغ ماجرای استراماچونی مشخص نشد

البته هنوز مشخص نشد چه کسی دروغ می‌گفت آیا با وکلای استراماچونی صحبت شده بود یا صحبت با یک مربی دیگر بود. استراماچونی که صراحتاً تاکید داشت هیچ صحبتی با وکلای او نشده ولی کسانی که برای صحبت با استراماچونی به دوحه رفته بودند اصرار داشتند با وکلای او به گفتگو نشستند و در پایان مشخص نشد دروغگو یا راستگو چه کسی است.

آبی پوشان روزهای زیادی را از دست دادند

آبی پوشان روزهای زیادی را از دست دادند متاسفانه زمان زیادی تا شروع بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان باقی نمانده، استقلال باید ۲۷ دی به مصاف فولاد خوزستان در اهواز رفته و یکم بهمن ماه هم به مصاف حریف اول خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان برود. بنابراین باید هر چه زودتر تمرینات آغاز شده تا بازیکنان از لحاظ بدنی به مرور انجام کارهای تاکتیکی و تکنیکی به هماهنگی کامل برسند.

انتظار داریم روند موفقیت استقلال در شروع کار مجیدی هم ادامه داشته باشد

امیدوارم استقلال با آمدن مجیدی به روزهای خوب بازگردد، در هفته‌هایی که استراماچونی سرمربی آبی پوشان بود تیم به یک نظم خوب دست پیدا کرده و توانسته بود حریفانش را یکی پس از دیگری شکست دهد و انتظار داریم این روند در شروع کار مجیدی هم ادامه داشته و بازیکنان با اجرای فرامین تاکتیکی این سرمربی جوان زمینه ساز موفقیت استقلال شوند.

از استراماچونی بابت زحماتی که برای استقلال کشید قدردانی کنیم

استراماچونی هر چه بود دیگر به استقلال بازنخواهد گشت البته باید از او بابت زحماتی که برای استقلال کشید قدردانی کنیم ولی حالا زمان آن است که از مجیدی حمایت کنیم تا او با آرامش کامل تیم را به جایگاه واقعی اش برساند.

همه کسانی که استقلال را دوست دارند از فرهاد و تیمش حمایت کنند

از هواداران، پیشکسوتان و همه کسانی که استقلال را دوست دارند می‌خواهم فرهاد و تیمش را حمایت کنند. استراماچونی با تمام خاطرات خوب و بدش از ایران رفت و همیشه در یادها باقی خواهد ماند اما الان زمان حمایت از فرهاد و بازیکنان است و همه باید برای موفقیت مجیدی و بازیکنانش دست به دست هم داده تا دوباره شاهد یک استقلال پرقدرت در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشیم.

اخبار استقلال

           


 مطالب مرتبط:

پیام احساس آندره آ استراماچونی برای مجیدی/ ایده‌ها و نگرش مشترکی نسبت به فوتبال داریم

پس از فراری دادن استراماچونی/ فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد!

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص قطع و پایان همکاری با استراماچونی/ رفتارهای غيرحرفه‌اى و غيرمؤدبانه او را تحمل کردیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار