بهرام امیری

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال: با اینکه زمان زیادی را از دست داده ایم اما به هواداران این امید را می دهیم که تیمی خوب برای نیم فصل دوم آماده کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز؛ بهرام امیری مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم در خصوص آخرین شرایط باشگاه استقلال در مورد نقل انتقالات نیم فصل صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استوکس صد در صد در لیست استقلال نیست 

امروز جلسه‌ای با فرهاد مجیدی برگزار خواهیم کرد تا همه چیز در مورد نقل انتقالات مشخص شود. ما این اسامی را نه تأیید می‌کنیم و نه تکذیب. تنها موردی که باید اعلام کنم این است که استوکس صد درصد در لیست استقلال نیست.

* خبرهای خوبی برای استقلال در انتظار است

به صلاح نیست نام بازیکنانی را که می‌خواهیم، اعلام کنیم، چون آنها تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند و مطرح کردن نام آنها نه برای استقلال خوب است، نه بازیکن و نه باشگاهش. قطعاً پس از جلسه امروز و اقداماتی که صورت می‌گیرد، خبرهای خوبی در اختیار هواداران استقلال قرار می‌دهیم.

* نباید زمان نقل انتقالات را از دست بدهیم

متأسفانه اصلی‌ترین زمان نقل‌وانتقالات را از دست داده‌ایم و خیلی از بازیکنان جذب باشگاه‌های دیگری شده‌اند. تلاش می‌کنیم بیشتر از این زمان را از دست ندهیم.

* شجاعیان از لیست استقلال خط نمی خورد

شجاعیان تا فروردین سال 99 آماده خواهد شد و به همین خاطر از لیست استقلال خارج نمی‌شود. دکتر نوروزی اعتقاد دارد که شجاعیان می‌رسد و استقلال نیز به او نیاز دارد. ما نام او را برای لیست آسیایی و نیم‌فصل دوم رد کرده‌ایم. کریمی اما نمی‌رسد و نامش از لیست خارج خواهد شد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

بهرام امیری: ارتباط من و خلیل‌زاده خیلی نزدیک است؛ تلاش می کنیم مشکلات استقلال را حل کنیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار