آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: AFC به خوبی می داند که وجود تیم های ایرانی باعث بالا رفتن سطح تماشاگران در قاره آسیا می شود و می بایستی جلوی این رای را بگیرد.  

                         

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با تسنیم، در مورد بحث ممنوعیت میزبانی تیم ایرانی در آسیا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * AFC بیشتر از ما ضرر می کند

در سال‌های گذشته شاهد بودیم که بسیاری از بازی‌های مهم ملی و باشگاهی در ایران انجام شد و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد. حتی در چنین بازی‌هایی، حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه‌های ایران با رضایت و خوشحالی مسئولان AFC همراه بود و اگر میزبانی تیم های ایرانی در رده باشگاهی و ملی گرفته شود قطعا AFC هم ضرر خواهد کرد. استقلال و پرسپولیس در بازی‌های لیگ قهرمانان در بدترین حالت 40 هزار تماشاگر دارند و هواداران تیم‌های سپاهان و شهر خودرو هم قطعا از این مسابقات استقبال می‌کنند.

* این حکم بخاطر  کارشکنی عرب‌ها است

وضعیتی که به وجود آمده است، به دلیل کارشکنی عرب‌ها است و اگر تیم‌های ایرانی قبول کنند که بازی‌های خانگی را در زمین بی‌طرف برگزار کنند، یعنی اینکه ما ناامنی در ایران را قبول کرده‌ایم. هیچ مشکلی ایران را تهدید نمی‌کند، ما در این جریان حساس باید منافع ملی را در نظر بگیریم ولی از طرفی نباید احساسی تصمیم بگیریم.

* باید منطقی و حساب‌شده به AFC فشار بیاوریم

باید منطقی و حساب‌شده به AFC فشار بیاوریم و از طرفی با فیفا هم مکاتبه کنیم، در این شرایط نباید از مواضع خودمان عقب‌نشینی کنیم و تا جایی که مکان دارد باید از حق خودمان دفاع کنیم.

 اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

آخرین اخبار از ممنوعیت میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا/ از واکنش به کناره گیری تا رایزنی تاج

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار