لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری دیدارهای پلی‌آف نمایندگان فوتبال ایران در این رقابت‌ها در زمین بی‌طرف را تأیید کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC با انتشار بیانیه‌ای برگزاری دیدارهای استقلال ایران و شهرخودرو مشهد در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی‌طرف را تأیید و کشور امارات را به عنوان میزبان معرفی کرد.

AFC

در بیانیه‌ای که AFC صادر کرد که آمده است:

دیدارهای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بین شهر خودروی ایران و الرفاع بحرین و نیز استقلال ایران برابر الکویت که قرار بود روز 21 ژانویه(اول بهمن) برگزار شوند، به‌خاطر نگرانی‌های امنیتی و تصمیمات بسیاری از دولت‌هایی که هشدار سفر به ایران را داده بودند، به زمین‌های بی‌طرف منتقل شد.

برای کمک به تسهیل در تغییر زمین مسابقات به زمین‌های بی‌طرف که توسط کمیته‌های مربوط AFC تأیید شده، کنفدراسیون فوتبال آسیا این دو بازی را به روز 25 ژانویه(5 بهمن) در امارات منتقل می‌کند.

به این ترتیب و مطابق اعلام AFC استقلال روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه العویر شهر دوبی، باید مقابل الکویت صف‌آرایی کند و شهر خودرو در همین روز در ورزشگاه شارجه امارات، به مصاف الرفاع بحرین خواهد، این در حالی است که چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند که در صورت سلب میزبانی از این تیم‌ها در ایران، در این مسابقات حاضر نخواهند شد.


 

 

 

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه نگاهی داریم به آخرین اظهار نظرها و واکنش ها در قبال تصمیم AFC مبنی بر محرومیت باشگاه های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا در 24 ساعت گذشته:

 

* مدیران چهار باشگاه ایرانی راهی مالزی می شوند

مدیران عامل چهار باشگاه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو چهارشنبه شب راهی مالزی خواهند شد تا در ارتباط با بحث میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کنند. ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نیز در این سفر حضور خواهد داشت. این جلسه قرار است پنجشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کولالامپور برگزار شود.

 

* دلیل محرومیت باشگاه های ایرانی مشخص شد

نشریه «البلاد» بحرین به نقل از یک منبع آگاه از AFC خبر داد که دلیل محرومیت باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اعتراض شرکت های هواپیمایی و کمیته داوران AFC نیست.

اطلاعات جدید به دست آمده حاکی از آن است که این تصمیم را کمیته امنیت و سلامت AFC گرفته است و هیچ ربطی به اعتراض شرکت های هواپیمایی و کمیته داوران ندارد.

 

* باشگاه های ایرانی هنوز به صورت رسمی انصراف نداده اند

به گفته منبعی آگاه از کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با نشریه «البلاد» بحرین، کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئله بررسی جریمه باشگاه‌های ایران ورود نکرده چرا که تا امروز کناره‌گیری رسمی اعلام نشده اما در صورت اعلام کناره‌گیری رسمی قوانین و دستورالعمل‌های مشخصی در این زمینه وجود دارد.

 

* احتمال میزبانی باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان وجود دارد

تصمیم محرومیت باشگاه‌های ایران از میزبانی ثابت نیست. احتمال دارد در آینده با بهبود وضعیت در ایران عوض شود و بازی ها به میزبانی این کشور برگزار شود.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار