بهرام امیری

معاون باشگاه استقلال گفت: قرار است اعضای تیم فردا راهی کیش شوند تا تمرینات را با توجه به شرایط آب‌وهوایی در این شهر برگزار کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال در فصول اخیر یکی از بزرگ ترین معضلات این باشگاه مردمی بوده و می باشد که موجب ضررهای زیادی شده است. ضعف های مدیرتی این باشگاه همچنان با توجه به تغییرات در مدیریت پا برجاست تا این نتیجه حاصل شود تمام تقصیرات بر عهده وزیر ورزش و سیاست های تبعیض آمیز او است.

نیازهای سخت افزاری ابتدایی علی الخصوص زمین تمرین استاندارد، عدم توانایی در جذب بازیکن جدید در تعطیلات نیم فصل که بی شک ضعیف ترین فصل نقل و انتقالاتی این باشگاه در چند سال اخیر بود، داد فرهاد مجیدی را هم در آورد تا مدیران با برنامه و کاربلد! این باشگاه تازه به فکر چاره بیافتند!

بهرام امیری معاون باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص این خصوص صحبت های کوتاهی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* هفته آینده دو بازیکن خارجی به تیم اضافه می شوند!

قرار است تا هفته آینده دو بازیکن خارجی به تیم اضافه شوند. کارهای اداری این دو بازیکن در حال انجام شدن است. فرهاد مجیدی لیستی به ما داده و خواهان بازیکنانی در برخی از پست‌ها شده است. ما هم بر اساس نیاز سرمربی تیم، در تلاش هستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

استقلالی ها فردا راهی کیش می شوند

دو زمین نفت تهرانسر و مجموعه انقلاب در اختیار استقلال است، اما چون دوستان حواس‌شان نبود که کاور روی زمین بکشند، امکان برگزاری تمرین وجود ندارد. به همین دلیل، قرار است اعضای تیم فردا راهی کیش شوند تا تمرینات را با توجه به شرایط آب‌وهوایی در این شهر برگزار کنند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

بهرام امیری: آماده میزبانی استاندارد از الکویت هستیم؛ خرید بازیکن ژاپنی شایعه است!

بهرام امیری: ایبینی از سال 2014 از ناحیه مچ پا مصدوم بود؛ میلیچ فردا به ایران می آید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار