28565c30 1e4e 484d bdbd 813a6576d041

او آنقدر بزرگ است که هواداران استقلال او را دوست دارند و او را پدر استقلال می نامند کسی که در بازی رفت بر روی نیمکت استقلال حضور داشت

 

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری به عنوان پرافتخارترین چهره باشگاه استقلال حتی بعد از بیماری سخت خود کنار تیم محبوبش حاضر شد تا با این حضور و انتقال تجربیاتش به کادر فنی و بازیکنان حکم بنزین سبز را برای آبی پوشان داشته باشد. 

این چهره در طول سال های زندگی ورزشی اش به دفعات ثابت کرده که استقلال را از اعماق وجودش دوست دارد لذا هر بار که نام استقلال برایش مطرح شده آن را در اولویت قرار داده است. 

طی هفته های اخیر این چهره حضور پررنگی در تمرینات و اردوهای پیش از بازی استقلالی ها داشته است و  صحبت هایی با بازیکنان و دستیاران پرویز مظلومی انجام داده تا به این شکل دغدغه های خودش را مطرح کند. 

حضور فردی چون پورحیدری با دارا بودن کوهی از تجربه برای استقلال و مربیان آن غنیمت است و به همین دلیل هیچکدام آنها نباید از حرف های این مرد که گاهی رنگ و بوی انتقاد به خودش می گیرد دلخور شوند. 

امروز وقتی در لابه لای اخبار مربوط به باشگاه استقلال شنیده شد که برخی افراد از انتقادات پورحیدری ناراحت شده اند این بحث بار دیگر خودنمایی کرد که آیا استقلالی ها قدر پرافتخارترین و باتجربه ترین عنصر باشگاه آبی را می دانند؟

تیم پرویز مظلومی اگر می خواهد از این روزهای مدعی بودن به ایام بحران نرسد و دربی را به کام طرفدارانش تلخ نکند باید در همین فرصت کوتاه باقیمانده از تجربیات منصور پورحیدری نهایت استفاده را ببرد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار