01027031

پیشکسوت استقلال گفت بازیکنان و کادر فنی استقلال در روز دربی باید فقط به فکر برد باشند وتساوی برای آنها اصلا کافی نخواهد بود

به گزارش استقلال نیوز بهزاد دادش زاده در گفت وگو با کاپ، درباره دربی پایتخت اظهار داشت: بازی جذابی را قطعا شاهد خواهیم بود این دربی با دیگر دربی ها فرق دارد. پرسپولیس خودش را خوشبختانه از پایین به بالای جدول  کشانده و تیم بسیار مدرن و خوبی است آنها تیم تاکتیک پذیری شده اند و با حمایت هواداران مدعی قهرمانی شده اند. پرسپولیس هجومی و زیبا بازی می کند و برانکو مربی متفکر و دانایی است که وقتی مربی پرسپولیس شد این روزها را پیش بینی می کردم چون کارنامه و عیارش برای اهالی فوتبال مشخص است. همچنین استقلال تیمی است که بازیکنان باتجربه و خوبی دارند اما آنها نتیجه گرا بازی می کنند و فوتبال شان فوتبال مدرنی نیست. استقلال دچار مشکلاتی شده و سه بازی اخیرش را مساوی کرده ولی دربی بازی متفاوتی است و شرایط مشخص نمی کند که لزوما تیمی که قبل از دربی وضعیت بهتری داشته حتما برنده باشد. تصورم درباره پیش بینی دربی این است که احتمال مساوی خیلی زیاد است و این بازی برنده ای داشته باشد تیم پیروز پرسپولیس خواهد بود.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس به کاپ گفت: نقش داور بازی تعیین کننده خواهد بود و مسایل روحی روانی و استفاده از فرصت ها حرف اول را در دربی می زند تیمی که میانه میدانش موفق تر عمل کند شرایط بهتری خواهد داشت و بازیکنان باید بدانند در دربی موقعیت گل زیاد به دست نمی آید. شک ندارم این دربی یکی از جذاب ترین دربی ها خواهد بود چون هر دو تیم برای قهرمانی می جنگند نه تساوی ولی اگر دربی مساوی هم شود استقلال است که بیشتر متضرر می شود نه پرسپولیس. 

وی درباره خاطره خود از دربی گفت: 5 بار برای پرسپولیس و سه بار برای استقلال بازی کردم و یک گل زدم و شاید گلی که زدم یکی از جنجالی ترین اتفاقات تاریخ دربی شد. من بعد از گل به سمت هواداران پرسپولیس در  جایگاه 36 رفتم و شادیم را با آنها تقسیم کنم از فنس بالا رفتم و در این میان دو، سه هوادار دستم را کشیدند و من را داخل سکو ها بردند و بازی دقایقی متوقف شد و به همین دلیل من را محروم کردند که این محرومیت به فوتبالم لطمه زد و یکی از اتفاقات جنجالی تاریخ دربی شد. 

داداش زاده درباره قرعه ایران در مقدماتی جام جهانی گفت: باور ندارم قرعه ایران قرعه راحتی باشد هرچند که آن گروه گروه سخت تری است ولی ما باید بدانیم که قطر و ازبکستان حریفان بسیار سختی خواهند بود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار