داریوش یزدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این کادر فنی و کادر بازیکنی خوب، یک کادر مدیریتی مجرب و کاربلد هم می‌خواهد تا پازل باشگاه تکمیل شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، داریوش یزدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، درخصوص وضعیت این روزهای باشگاه استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* نرقتن سعید رمضانی همراه استقلال به کویت شأن این تیم را در آسیا پایین آورد

من از ابتدا بنا به دلایل خودم موافق این نبودم که سعید رمضانی سرپرست استقلال شود. اما وقتی این انتخاب صورت گرفت حداقل خود باشگاه باید از این انتخابش حمایت کرده و با او همکاری لازم صورت گیرد. اتفاقی که متأسفانه نیفتاد تا در آستانه یک دیدار حساس آسیایی رمضانی که مدیر تیم است از همراهی کردن کاروان آبی‌ها به کویت خودداری کند. این اتفاق به شخصیت استقلال لطمه زد و شأن این تیم را در آسیا پایین آورد.

خوشحالم مجیدی از ریسکی که کرد سربلند بیرون آمد

قدری به عقب باز می‌گردم و از جایی شروع می‌کنم که مجیدی این مسئولیت بزرگ را پذیرفت. در واقع فرهاد روی اعتبار و محبوبیت خودش ریسک بزرگی کرد و من خوشحالم از این که می بینم از این ریسک سربلند بیرون آمده و امیدوارم در آینده هم نتایج خوبی بگیرد. از روزی که فرهاد کارش را شروع کرد رفتار تاکتیکی تیم درون زمین و نتایج، یک شیب ملایم منفی دارد. من امیدوارم این شیب ملایم فنی ناشی از فشردگی بازی‌ها و سفرهای متعدد باشد. نه این که به خاطر از بین رفتن تدریجی اثرات فنی استراماچونی. چون اگر این حالت دوم باشد قدری خطرناک است.

اختلالات در مدیریت باشگاه خواه ناخواه روی تیم تأثیر می‌گذارد

مدتی است که زمزمه‌هایی مبنی بر گلایه‌های فرهاد مجیدی به گوش می‌رسد و متأسفانه باید بگویم آنچه که ما از بیرون استنباط می‌کنیم این است که او حق دارد. متأسفانه در مدیریت باشگاه اختلالاتی وجود دارد که خواه ناخواه روی تیم تأثیر می‌گذارد.

حتی در اروپا هم شاهد چنین برنامه‌ فشرده ای نیستیم

هشت بازی در یک ماه بسیار سخت است و حتی در اروپا هم شاهد چنین برنامه‌ای نیستیم. این هم به دلیل بی برنامه و بدون رئیس بودن فدراسیون و بی صاحب بودن فوتبال است. وگرنه نمی‌شود یک تیم در ۳۰ روز ۸ بازی رسمی داشته باشد که اکثر آنها هم خارج از خانه باشد. در این میان نقش ریکاوری بسیار اهمیت دارد. شاید در بالا بودن تعداد مصدومان فعلی ریکاوری بی تأثیر نبوده باشد. در این شرایط تیم وقت چندانی برای تمرین ندارد و تنها با ریکاوری می‌توان بازیکنان را در شرایط مطلوب نگه داشت.

این کادر فنی و کادر بازیکنی خوب، یک کادر مدیریتی کاربلد هم می‌خواهد

بازیکنان استقلال جنم و شایستگی شان را نشان داده و ثابت کرده اند که بهترین هستند. کادر فنی تیم هم بسیار خوب است و فرهاد توانسته نفراتی شایسته و در رأس آنها مجید نامجو مطلق را به همکاری بگیرد. این کادر فنی و کادر بازیکنی خوب، یک کادر مدیریتی مجرب و کاربلد هم می‌خواهد تا پازل باشگاه تکمیل شود و من امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف مدیر عامل باشگاه هم تعیین شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ داور یار دوازدهم الاهلی عربستان، دانشگر یار سیزدهم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار