علی لطیفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بزرگترین ضربه ای که استقلال در این فصل خورد در دروازه بود که سید حسین حسینی خیالش از فیکس بودن راحت شد.  

 به گزارش استقلال نیوز، علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری میزان، درخصوص شکست استقلال مقابل الاهلی و شرایط این تیم در ادامه فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

حسینی نباید خیالش از فیکس بودن راحت باشد

یکی از بزرگ‌ترین معضلات استقلال در این فصل درون دروازه بود؛ جایی که حسین حسینی فراز و نشیب‌های زیادی داشت. او در بعضی از بازی‌ها درخشان ظاهر می‌شود و در بعضی از بازی‌ها مخصوصا بازی‌های بزرگ عملکرد ضعیفی از خود به نمایش می‌گذارد.

تمام تیم‌های بزرگ دنیا از دو دروازه‌بان خوب بهره می‌برند همان‌طور که در لیگ برتر خودمان، پرسپولیس این شرایط را دارد و هم از بیرانوند و هم از رادوشوویچ بهره می‌برد. چیزی که ما در استقلال نمی‌بینیم، در این فصل حسینی بدون رقیب با خیال راحت درون دروازه می‌ایستد و نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینید. قطعا استقلال به یک دروازه‌بان بزرگ در کنار حسینی نیاز دارد تا در مواقعی که این دروازه‌بان ضعیف عمل کرد، دروازه‌بان بعدی جانشین او شود.

*  الاهلی حریف بسیار ضعیفی برای استقلال بود

درست است که مقابل الاهلی بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم، اما این را در نظر بگیرید که الاهلی، حریف بسیار ضعیفی برای استقلال بود. این تیم هم دچار مشکل بود، اما موفق شد استقلال را شکست دهد. شاید به غیر از دروازه‌بان، استقلال در ساختار دفاعی مشکل داشت. به نظر من محمد دانشگر ضعیف‌ترین بازیکن زمین بود.

* از این به بعد نتایج استقلال را باید به نام مجیدی نوشت

از حالا به بعد نتایج استقلال را باید به اسم فرهاد مجیدی نوشت، چون تیمی که تا الان دست مجیدی قرار داشت، کاملا تحت تاثیر سیستم استراماچونی بود و مجیدی از لحاظ روحی، روانی و حفظ تاکتیک استراماچونی در این یک ماه عمل کرد؛ اما از حالا به بعد، دیگر نتایج استقلال را باید به نام مجیدی نوشت و عیار او از همین بازی که متاسفانه با شکست آغاز شد، به دست خواهد آمد.

* کادرفنی به فکر ترمیم ساختار دفاعی تیم باشد

 استقلال همچنان شانس صعود دارد. تازه ۲ بازی انجام شده اما قطعا باید کادرفنی به فکر ترمیم ساختار دفاعی تیم باشد چون اگر خط دفاعی استقلال ترمیم نشود، قطعا تیم در بازی‌های آینده هم دچار مشکل خواهد شد.

 اخبار استقلال ایران

 


مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ داور یار دوازدهم الاهلی عربستان، دانشگر یار سیزدهم!

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار