پندار توفیقی

معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال گفت: زمانی که من مسئول نقل انتقالات باشگاه استقلال بودم تمام تلاشم این بود که نیمکت استقلال پُر ستاره باشد اما امروز وضعیت نیمکت اسفناک است. 

 

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی معاون ورزشی سابق استقلال در گفت‌وگو با میزان درباره شکست استقلال مقابل الاهلی و شرایط این تیم در ادامه فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 مسئولان و مدیران استقلال مقصر خالی بودن نیمکت هستند 

استقلال نقل و انتقالات نیم‌فصل را از دست داد و دیدید که دست فرهاد مجیدی در بازی مقابل الاهلی بسته بود. نیمکت استقلال خالی است و وظیفه مسئولان و مدیران باشگاه بود که دست فرهاد مجیدی را پرکنند، اما نکردند.

* زمانی که من بودم نیمکت استقلال پُر ستاره بود!

در زمانی که من در پست معاونت باشگاه استقلال بودم نیمکت تیم را پر ستاره کردیم و نگذاشتیم دست سرمربی خالی باشد. الان در استقلال بازیکن‌های کلیدی مثل مهدی قائدی و وریا غفوری هیچ جانشینی ندارند و اگر به دلیل مصدومیت یا محرومیت در ترکیب حضور نداشته باشند، استقلال به مشکلات جدی برمی‌خورد.

* شجاعیان از باشگاه دلگیر است

از طرف دیگر قرارداد بسیاری از بازیکنان استقلال در پایان فصل تمام می‌شود و هنوز هیچ کاری برای تمدید قرارداد آنها انجام نشده است. شما بازیکن خوبی مثل داریوش شجاعیان را ببینید که مصدوم است و هیچکس هم سراغی از او نمی‌گیرد. شجاعیان از باشگاه دلگیر است و قراردادش هم در پایان فصل تمام می‌شود.

مسئولان باشگاه اگر در زمان مصدومیت قرارداد شجاعیان را تمدید می‌کردند هم دلخوری او کمتر می‌شد و هم تمدید قراردادش راحت‌تر بود. قطعا وقتی مصدومیت شجاعیان تمام شود با توجه به دلخوری او از باشگاه، تمدید قراردادش هم کار سختی است. الان متاسفانه نیمکت استقلال خالی است و بازیکنانی که در ترکیب اصلی هستند، جانشینی روی نیمکت ندارند.

* من به تیم مجیدی امیدوارم

متاسفانه بدنسازی بازیکنان خوب نبوده و فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان موجب مصدومیت آن‌ها می‌شود. استقلال مقابل الاهلی بدشانس هم بود، دیدید که گل درست ارسلان مطهری را داور نپذیرفت و پنالتی غفوری هم گل نشد.با همه این مشکلات، من به تیم مجیدی امیدوارم و به نظرم در ادامه استقلال موفق خواهد شد.

اخبار استقلال

 
 

مطالب مرتبط:
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار