اسماعیل خلیل زاده

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ما بازی مقابل الاهلی عربستان را به داور باختیم و این داور متاسفانه پنالتی ما را هم نگرفت.

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با برنامه فوتبال برتر، در خصوص شکست تیم استقلال مقابل الاهلی عربستان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* شکست مقابل الاهلی عربستان؟

ما مقابل الاهلی به داور باختیم. ما 6 بازیکن اصلی تیم خود را در اختیار نداشتیم ولی انصافا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، نه اینکه چون مسئول هستم این حرف را می زنم، حتی اسکوچیچ هم کنار من نشسته بود و بازی ما را آنالیز می کرد و مسائلی را به من می گفت. ما به داور باختیم و این داور متاسفانه پنالتی ما را هم نگرفت.

* بیماری برخی بازیکنان استقلال؟

این نفرات سرماخوردگی شدیدی داشتند.در بازی شب گذشته مجیدی تمام توانش را خرج کرد و دیدید که با وجود غیبت نفرات متعدد 80 در صد بازی در اختیار ما بود. آنها 3 حمله کردند و 2 گل زدند. یک ویروسی تیم ما را گرفته و متاسفانه چند بازیکن در آخرین دقایق نتوانستند به بازی برسند. حتی این بازیکنان بعد از بازی در بیمارستانی در کویت مشغول درمان بودند.

* زمان بازگشت دیاباته به تهران؟

فکر می کنم 7-8 یا 10 روز دیگر بر می گردد. او باید درمان شود و به ایران برگردد. البته فکر می کنم قائدی در دیدار آینده حضور دارد. امروز به دوستان گفتم با او تماس بگیرند که زودتر برگردد.

* آیا ممکن است دیاباته مشکل پرداختی داشته باشد؟

خیر، قبل از اینکه به کشورش برود، کادر فنی به او مرخصی داده بود. وی مطالباتش را  قبل از سفر دریافت کرده است.

* مشکلات سعید رمضانی؟

وی روز دربی به من گفت می خواهم بنا بر دلایلی از تیم جدا شوم. وقتی از عراق برگشت، فرصت نشد حرف بزنیم. تلفنی با او صحبت کردم ولی قرار است با او جلسه بگذارم.

* گلایه های رمضانی؟

ما تنها تیمی هستیم که در 2 بازی با پرواز چارتر سفر کردیم و تمام دیدارهای خارجی ما هم از سی آی پی انجام شده است. لجستیک ما خیلی قوی است! اتفاقا پول CIP را هم یکی از همکاران ما پرداخت کرده است. او یک جمله ای در مورد لجتسیک گفته بود ولی من می گویم تیم ما پاداش گرفته، با چارتر رفته و ... شاید من نمی دانم کلمه لجستیک چیست ولی رمضانی به من گفت موضوعاتی هست که باید آنها را عنوان کنم.

* آیا از حامی مالی باشگاه پولی دریافت کرده اید؟

تا این لحظه پولی دریافت نکردیم ولی قرار است دریافت کنیم.

* آیا مسئول روابط عمومی باشگاه تغییر کرده است؟

به احتمال زیاد این اتفاق رخ خواهد داد.

* گفته می شود برخی قراردادهای باشگاه به بیرون منتقل می شد و آیا جدایی روابط عمومی به این دلیل است؟

چنین مساله ای درست نیست. خود او به من گفت می خواهد جدا شود. قرار است اول با او حرف بزنم ولی بعد از صحبت های ما او هم از باشگاه جدا می شود.

 به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر که زمان بازگشت دیاباته به تهران را پیگیری کرده است گفت: طبق پیگیری‌هایی که انجم دادیم دیاباته تا روز شنبه به تهران باز خواهد گشت. این بازیکن اعلام کرده قرار است طی روزهای آتی به تهران برگردد و نهایتا وی تا روز شنبه در تهران خواهد بود.زمان بازگشت دیاباته به تهران را پیگیری کرده است گفت: طبق پیگیری‌هایی که انجم دادیم دیاباته تا روز شنبه به تهران باز خواهد گشت. این بازیکن اعلام کرده قرار است طی روزهای آتی به تهران برگردد و نهایتا وی تا روز شنبه در تهران خواهد بود.
وی در خصوص اینکه مطالبات میلیچ پرداخت شده یا خیر گفت: ما به تهران رسیده‌ایم و همین الان با این بازیکن صحبت کرده‌ام. مطالبات میلیچ را هم نهایتا تا فردا پرداخت می‌کنیم تا وی دغدغه‌ای برای بازی نداشته باشد.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ با اعلام کارشناسان داوری: گل سالم استقلال سوخت

مرحله گروهی ACL2020/ داور یار دوازدهم الاهلی عربستان، دانشگر یار سیزدهم!

اسماعیل خلیل زاده: دیاباته تهدید به جدایی نکرده است؛ مشکل استقلال انتخاب مدیرعامل نیست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار