پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال گفت: در خط هافبک و مهاجم فوق‌العاده خوب هستیم، اگر سازمان دفاعی مشکلی نداشت استقلال آن 2 گل را دریافت نمی‌کرد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل الاهلی عربستان و شکست این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* شکست استقلال مقابل الاهلی عربستان؟

استقلال انصافاً‌ خوب کار کرد و با وجود اینکه هشت بازیکن را در ترکیبش نداشت عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت اما در نهایت بازی را واگذار کرد. خط دفاع استقلال خیلی متزلزل بود و من نمی‌توانم بگویم که الاهلی عربستان ضد حمله می‌زد چون استقلال حمله می‌کرد و توپ‌های برگشتی تیم حریف ناخودآگاه به دلیل تزلزل خط دفاعی ما تبدیل به موقعیت گل برای حریف می‌شد. استقلال چون می‌خواست بازی را ببرد در جریان 90 دقیقه جلو می‌کشید و در برخی از دقایق بازی بی‌برنامگی در تیم مشاهده می‌شد. فکر می‌کنم اگر سازمان دفاعی استقلال مشکلی نداشت ما آن 2 گل را دریافت نمی‌کردیم. در مجموع فکر می‌کنم استقلال در خط جلو یعنی هافبک و مهاجم فوق‌العاده خوب است اما در 50 متر عقب تزلزل زیادی دارد. به عنوان یک هوادار از نحوه بازی استقلال واقعاً راضی هستم ولی از اینکه تیم نتیجه را واگذار کرد خیلی ناراحتم.

* عملکرد داور مسابقه؟

نمی‌دانم این داور چرا چنین تصمیمی گرفت و گل را مردود اعلام کرد. اقدام داور عجیب بود.چه زمانی این خطاها را می‌گرفتند نمی‌دانم اما اگر دروازه‌بان حریف عکس‌العمل داشت می‌توانستیم بگوییم تصمیم داور درست بود ولی گلر حریف فقط نظاره‌گر بود و واکنشی نداشت.

* تصمیم فرهاد مجیدی برای بازی دادن به جوان‌ها؟

او با مهره‌هایش بازی کرد ولی به نظرم استقلال در خط دفاعی نیازمند هماهنگی است. این بازیکنان نیاز به روحیه دارند و البته خستگی هم باعث شده بود ناهماهنگی‌هایی وجود داشته باشد.

* صعود استقلال از این گروه؟

استقلال سه بازی خانگی دارد که هر سه را می‌برد. این بازی را هم باید می‌برد و مقابل الشرطه نباید مساوی می‌کرد. معتقدم بازی‌های سخت استقلال همان دو دیدار پلی‌آف بود وگرنه در این گروه صعود کردن کار سختی نیست.

 اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ با اعلام کارشناسان داوری: گل سالم استقلال سوخت

مرحله گروهی ACL2020/ داور یار دوازدهم الاهلی عربستان، دانشگر یار سیزدهم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار