ارسلان مطهری

مهاجم تیم استقلال گفت: روزی که شایعه حضورم در استقلال مطرح شد خیلی ها گفتند در حد ذخیره های استقلال نیستم بعد آن تلاش کردم به همه ثابت کنم می تواتم به تیم محبوبم کمک کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال، در گفتگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت استقلال و شرایط خودش صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* اعتماد کادر فنی برایم اهمیت زیادی داشت

حضور در استقلال راحت نبود اما تلاش زیادی کردم تا بتوانم در تیمی که همیشه آرزوی پوشیدن پیراهنش را داشتم موفق باشم، من همیشه به چند چیز اعتقاد دارم. اعتماد کادر فنی برایم اهمیت زیادی داشت، مربیان اعتماد کردند و این اعتماد تاثیر زیادی داشت تا بتوانم با اعتماد به نفس بیشتری در ترکیب استقلال به میدان بروم. بازیکنان در این راه به من کمک زیادی کردند و صد البته انرژی مثبت هواداران تاثیر داشت تا انگیزه‌ام برای درخشش در استقلال هزار برابر شود و البته چند موضوع دیگر هم تاثیر گذار بود. مثلا می‌دانستم پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده‌ام،با خبر بودم استقلال ۴۰ میلیون طرفدار دارد و عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می‌کشد و همه انتظار دارند تا عملکرد خوبی را داشته باشم.

* خیلی ها گفتند در حد ذخیره های استقلال هم نیستم

وقتی می خواستم به استقلال بیایم خیلی ها گفتن در حد ذخیره های استقلال هم نیستم این مصاحبه‌ها موجود است اما من به دنبال این بودم تا نام نیکی از خودم در استقلال به جا بگذارم و بتوانم رضایت هواداران این تیم را جلب کنم. من اهداف بزرگ‌تری دارم و تلاش می‌کنم تا به رویاهایی که برای خودم دارم برسم.

در بازی با پرسپولیس خیلی بدشانس بودیم

از اینکه دو گل در دربی زدم حس غرور و خوشحالی می‌کنم اما فراموش نمی‌کنم کمک بازیکنان دیگر باعث شد تا این اتفاق خوشایند رخ دهد و بتوانم در شهرآورد بزرگ پایتخت ۲ گل به ثمر برسانم. ای کاش این گل‌ها با پیروزی استقلال همراه می‌شد و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشتیم می‌رسیدیم و برنده از زمین خارج می‌شدیم. در بازی با پرسپولیس خیلی بدشانس بودیم که پیروزی را با تساوی عوض کردیم .

* هنوز شانس قهرمانی داریم

نباید فراموش کنیم در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. همواره اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که هیچ کس به آن فکر هم نمی‌کند. هنوز ۱۰ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است و این احتمال وجود دارد تیمی لغزش کند و تیمی به رده‌های بالای جدول رسد. ما تا روز آخر لیگ برتر با تمام وجود به میدان خواهیم رفت و نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا استقلال را به جایگاهی که شایسته نامش است برسانیم.

می‌خواهیم در جام حذفی از سد سپاهان بگذریم

در جام حذفی مقابل سپاهان بازی دشواری داریم، سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است اما برای این بازی برنامه‌های زیادی داریم و می‌خواهیم از سد این تیم بگذریم، جام حذفی میان‌بری است برای زودتر قهرمان شدن و نمی‌خواهیم این شانس بزرگ را از دست بدهیم.

 روز بدشانسی استقلال در بازی مقابل گل گهر بود

روز بدشانسی استقلال در بازی مقابل گل گهر بود، فرصت‌های خوبی را برای گل‌زنی داشتیم اما از دست رفت و در میان ناباوری مغلوب شدیم.ولی عواملی دست به دست هم داد تا در این باخت بی تاثیر نباشد.استقلال بعد از بازی با ذوب‌آهن اصفهان نتوانست تمرین کند، شرایط جوی طوری بود که فقط یک جلسه تمرین در سالن بدنسازی داشتیم.یک روز قبل از بازی سوار هواپیما شدیم که خودتان می‌دانید چه مشکلاتی پیش آمد.پس از ۷۰ دقیقه پروار به دلیل نقص هواپیما به فرودگاه مهرآباد برگشتیم.پرسش من این است وقتی مردم می‌خواهند سوار هواپیما شوند باید بهترین هواپیماها در نظر گرفته شود چرا که جان انسان‌ها در میان است، نگرانی مردمی که در هواپیما حضور داشتند باعث استرس ما شد. ساعت ۲۳ تازه به سیرجان رسیدیم و شام خوردیم، عدم استراحت کافی با فشارهای روحی و استرس‌هایی که به وجود آمد باعث شد تا نتوانیم از همه پتانسیل خود استفاده کنیم.

شرایط در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال عادلانه نبود

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به طور حتم از گروه خود صعود خواهد کرد، ما ۲ بازی در این رقابت‌ها برگزار کرده‌ایم که عملکرد بدی نداشتیم، قصد بهانه‌گیری ندارم اما شرایط در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال عادلانه نبود. در بازی با الشرطه شرایط برای ما وحشتاک بود و ما را از کمترین امکانات محروم کردند. یک تیم پیش از بازی رسمی باید در استادیوم محل برگزاری مسابقه تمرین کند اما این اتفاق رخ نداد. روزی که به زمین رفتیم تازه متوجه شدیم کیفیت ورزشگاه اربیل در حد لیگ محلات هم نیست. از روزی که به اربیل رفتیم مدام استرس داشتیم تا مبادا اتفاقی تلخ برایمان رخ دهد. داور در زمین با بازیکنان الشرطه در گوشی حرف می‌زد و انگار با آنها رفیق صمیمی است.

شکست استقلال مقابل الاهلی فوتبالی ‌نبود

شکست استقلال مقابل الاهلی فوتبالی ‌نبود و همه دیدند که حق استقلال به راحتی پایمال شد.پنالتی روی علی دشتی نادیده و گل سالم من نادیده گرفته شد. استقلال از نظر فوتبالی به مراتب بهتر از حریف خود بود اما حیف که اتفاقات غیر فوتبالی ما از رسیدن به پیروزی محروم کرد.

* هواداران استقلال حسرت گل دقایقی پایانی مقابل الاهلی را می‌خورند

همه هواداران استقلال حسرت گل دقایقی پایانی مقابل الاهلی را می‌خورند.پس از زدن این گل خوشحالی کردم و داور و کمک ‌داور هر دو گل را درست اعلام کردند اما نمی‌دانم چه شد که آفساید گرفتند. لب خط وقتی بهزاد غلامپور گفت داور گل را آفساید اعلام کرده است شوکه شدم و باور نمی‌کردم. این گل می ‌توانست یکی از گل‌های منتخب لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد.

* شادی گلم به دوران کودکی ام برمی گردد

وقتی نوجوان بودم  شادی گل فعلی ام را یک بازیکن خارجی که نامش را فراموش کرده‌ام انجام داد. این شادی گل برایم جالب بود و آن را در ذهن سپردم تا روزی انجام دهم.یک بار در ذوب‌آهن این شادی گل را انجام دادم اما وقتی در استقلال گل زدم و و شروع به نواختن گیتار کردم متوجه شدم مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته است و تصمیم گرفتم آن را ادامه دهم. دوست دارم روزی گل قهرمانی استقلال را در فینال لیگ قهرمانان آسیا بزنم و برای هواداران این شادی را انجام دهم.

* هیچ وقت برای استقلال شرط نگذاشتم

تا زمانی که احساس کنم مهره مثمر ثمری برای این تیم هستم و می‌توانم برای استقلال کمک کنم. اگر روزی احساس کنم دیگر برای استقلال مفید نیستم از این تیم جدا خواهم شد. من سال‌ها بود دوست داشتم استقلالی شوم و اگر این اتفاق رقم نخورد از طرف من کوتاهی صورت نگرفت. من هیچ وقت برای استقلال شرط نگذاشتم و همین چند ماه پیش که قرارداد بستم کوچک‌ترین حرف مالی نزدم.

* فتح الله زاده یکی از مدیران شناخته شده فوتبال است

فتح الله زاده یکی از مدیران شناخته شده فوتبال است که سال‌ها در این تیم مدیریت کرده و تجربیات فراوانی دارد و امیدوارم حضور وی اتفاقات خوبی را برای استقلال رقم بزند.

* آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال است

آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال است و امیدوارم این‌قدر در استقلال خوب بازی کنم که به تیم ملی دعوت شوم.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته نوزدهم لیگ برتر/ جشنواره گل های آفساید مانع از برد داربی شد؛ داور رقص گیتار استقلالی ها را خراب کرد!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار